علیرضا پزشکپور: شهردار گرگان باید مدارک خود را ارائه می‌کردند تا بررسی شود اما تا این لحظه مدارکی از سوی شهردار گرگان به شورای شهر ارائه نشده است.
کد خبر: ۲۶۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳ 16 July 2016
سخنگوی شورای شهر گرگان گفت: بر اساس مصوبه هیئت رئیسه شورای شهر گرگان و قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان، تا ظهر امروز به شهردار گرگان فرصت داده شده بود که مدارک خود را برای ادامه همکاری به عنوان شهردار گرگان را به شورای شهر ارائه دهد.
علیرضا پزشکپور اظهار داشت: هیئت رئیسه شورای شهر گرگان براساس قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان، در نامه‌ای به شهردار گرگان اعلام کرده بود که مدارک خود را مبنی بر ایثارگری، جانبازی، بازنشستگی و غیره را در صورت دارا بودن، به شورای شهر ارائه دهد.
وی افزود: شهردار گرگان باید مدارک خود را ارائه می‌کردند تا بررسی شود اما تا این لحظه مدارکی از سوی شهردار گرگان به شورای شهر ارائه نشده است.
سخنگوی شورای شهر گرگان با اشاره به این‌که از دیدار شهردار و استاندار گلستان با وزیر کشور اطلاعی ندارد و باید شهردار مدارک خود را به شورای شهر ارائه دهد، تصریح کرد: این تصمیم در بیست‌ودوم تیرماه در جلسه هیئت رئیسه گرفته شده و به شهردار نیز اعلام شده است.
پزشکپور با بیان این‌که معرفی سرپرست جدید شهرداری در دستور کار امروز شورای شهر قرار ندارد، گفت: امروز 15 دستور کار و نطق پیش از دستور آقای گرزین در دستور کار شورای شهر گرگان است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار