مدیر کل راه‌آهن شمال شرق۲، از تخفیف ۵۰ درصدی برای صادرات ریلی محمولات از مرز اینچه‌برون استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ 16 July 2016
محمدرضا قربانی اظهار داشت: با پیگیری‌های اداره کل راه آهن شمال شرق و مصوبه‌ی هیئت مدیره راه آهن جمهوری اسلامی ایران به منظور تشویق و ترغیب شرکت‌های فعال در حمل و نقل بین‌المللی 50 درصد تخفیف نسبت به نرخ تعرفه‌ای جاری برای محمولات صادراتی در فاصله 150 کیلومتری از مرز اینچه‌برون استان گلستان اعمال می‌شود.
وی افزود: برای شرکت‌ها، تجار و بازرگانان فعال در حمل و نقل بین‌المللی 30 درصد تخفیف در نرخ سیاست تعرفه‌ای جاری برای حمل کانتینری 40 فوت باردار ترانزیتی از مبداء بندرعباس به مقصد اینچه‌برون استان گلستان نیز اعمال می‌شود.
مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 هم‌چنین گفت: راه آهن شمال شرق 2 در این ایام پذیرای مسافران و گردشگران تابستانی است.
قربانی ادامه داد: با فرارسیدن فصل تابستان و تعطیلات تابستانی و این‌که در این ایام  تقاضای مسافرت با قطار در سراسر کشور عزیزمان افزایش می‌یابد، بر همین اساس همه‌ی ما وظیفه داریم سعی و تلاش خود را برای رفاه حال بیش‌تر مسافران به‌کار بگیریم.
وی افزود: رسیدگی به امور بهداشتی و نظافت ایستگاه‌ها و نمازخانه‌ها، رعایت تقلیل سرعت‌ها، به‌کارگیری افراد برای پست بازدید و آلات ناقله، نظارت کامل بر سیستم‌ها در ایستگاه‌های این حوزه انجام می‌شود.
مدیر کل راه‌آهن شمال شرق 2 اظهار کرد: اگر رویکرد استفاده از حمل و نقل عمومی در بین مردم مرسوم شود ترافیک شهری و آلودگی هوا نیز به صورت قابل توجهی کاهش می‌یابد و این کار تأثیر به‌سزایی در بخش سوخت و انرژی می‌گذارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار