معاون فرماندهی انتظامی استان زنجان خبرداد:
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف کلاهبرداری سه میلیاردی در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۲ 14 July 2016
سرهنگ جعفر کردلو افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی به بهانه شرکت در مزایده از وی مبلغ سه میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد : پس از تحقیقات و بررسی های صورت گرفته توسط ماموران آگاهی مشخص شد فرد کلاهبردار با سوء استفاده از اعتماد شاکی از وی مبلغ سه میلیارد ریال برای شرکت در مزایده اخذ و در مقابل اسکناس های تقلبی پرداخت کرده است .

سرهنگ کردلو افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم مورد نظر شناسایی و در یک عملیات غافلگیر کننده در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت : متهم در بازجویی های صورت گرفته با ارائه دلایل و مدارک به جرم خود اعتراف و به دادسرا معرفی شد

کشف پنج تن البسه قاچاق با ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال در زنجان

فرمانده انتظامی استان از کشف محموله پنج تنی البسه قاچاق طی یک عملیات پلیسی به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال خبر داد.

سردار علیرضا صالحی گفت: در راستای مبارزه ی جدی و بی امان با قاچاق کالا و سوداگران اقتصادی ، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی استان حین کنترل خودرو های عبوری در محور زنجان - قزوین به یک دستگاه مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی  افزود : در بازرسی صورت گرفته ماموران از این خودرو پنج تن البسه خارجی قاچاق بدون اسناد گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و توقیف این خودرو بیان داشت: ارزش ریالی البسه های کشف شده بیش از ۶ میلیارد ریال برآورد شده است که متهم پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

صالحی خاطر نشان کرد: قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود که باید با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده اجتماعی قدم های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم .

کشف بیش از دو هزار عدد انواع داروی غیر مجاز در زنجان

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از دو هزار عدد انواع داروی های غیر مجاز از یک واحد صنفی خبر داد.

سرهنگ شهرام مقدم گفت:در پی کسب گزارشات مردمی مبنی بر توزیع داروهای غیرمجاز در سطح شهر توسط یک واحد صنفی لوازم ورزشی، تحقیقات نامحسوس پلیس در این زمینه آغاز شد.

وی افزود:با شروع تحقیقات ماموران موفق شدند فردی که در زمینه تهیه و توزیع داروهای خارجی و غیر مجاز فعالیت می کرد را شناسایی و فعالیت وی را تحت مراقبت نامحسوس قرار دهند.

مقدم تصریح کرد: بعد از محرز شدن فعالیت غیرقانونی این فرد طی هماهنگی با دستگاه قضایی در بازرسی از این واحد صنفی ،تعداد دو هزار و ۶۷۷ عدد انواع داروی غیرمجاز کشف شد.

 رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه پلیس با تمام توان با متخلفان برخورد می کند،گفت:متهم به نام " ح . ب "پس از تشکیل  پرونده،جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار