نقی زاده خبر داد:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایچان غربی گفت: 12 هزار نامه مردمی در خصوص بحث اشتغال به این اداره کل ارسال شده است.
کد خبر: ۲۵۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ 10 July 2016
به گزارش خبرنگار تابناک (آذربایجان غربی)، رضا نقی زاده امروز در جلسه کمیته اطلاع رسانی یازدهمین جشنواره استانی انتخاب کار آفرینان برتر آذربایجان غربی گفت: کار آفرینی فرایندی است که از طریق آن فرد کار آفرین ضمن شناسایی فرصت ها از طریق نو آوری ارزش جدیدی را در حوزه های اقتصادی و اجتماعی  به وجود می آورد  و به دلیل تغییر و تحول ها نقش مهمی در توسعه کشور ها دارد.

نقی زاده افزود: با توجه به اهمیت کار آفرینی ، برنامه ریزی  وسیاسیت گذاری در زمینه توسعه و ترویج آن از برنامه های مختلف توسعه اقتصادی کشور بوده و ماهیت فرادستگاهی و فرابخشی مقوله کار آفرینی توجه به آن را توسط تمامی دستگاه ها ضروری می سازد لذا در همین ارتباط یکی از برنامه های وزارت تعاون،کار ور فاه اجتماعی با توجه به رسالت و وظایف خود انجام فعالیت های بنیادی در زمینه توسعه و ترویج کار آفرینی است.

وی افزود: به لحاظ نقش کار آفرینان در جامعه شناسایی و معرفی آنان ،استفاده از توانمندی وتجارت آنان برای توسعه فضای کسب و کار  یکی از اقدامات مهم در زمینه الگو سازی برای جوانان و ترویج و توسعه کار آفرینی در کشور است.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و دبیر یازدهمین جشنواره انتخاب کار آفرینان برتر استان آذربایجان غربی ترویج و توسعه فرهنگ کار آفرینی ،خلاقیت  و نوآوری،شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور  و انتخاب برترین آنها و معرفی به عنوان الگو،ایجاد نشاط و رقابت در فضای کسب و کار،هم افزایی و مشارکت کار آفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کار آفرینی، رشد اعتماد به نفس  و روحیه خود باوری در جوانان و تقویت نقش کار آفرینان در نظام تصمیم سازی کشور را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

نقی زاده با اشاره به اهمیت بحث کار آفرینی و اشاره به معضل بیکاری به عنوان مهمترین مشکل جهان و کشور ایران افزود: در سفر پر برکت دولت تدبیر و امید گوشه ای از این معضل مسجل شد و ارسال 12 هزار نامه مردمی در خصوص بحث اشتغال به اداره کل تعاون،کار ور فاه اجتماعی استان گویای این مساله است که رسالت این اداره کل و مسئولان استان را سنگین تر می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جشنواره در دو بخش ملی و استانی برگزار می شود توضیحاتی را در خصوص اهداف جشنواره، ارکان جشنواره، کارگروه و دبیرخانه استانی و وظایف آن و همچنین زمان بندی ثبت نام جشنواره ارائه کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار