همزمان با تعطیلات عید سعید فطر در کنار سایر اماکن تاریخی، طبیعی و دیدنی اردبیل، شورابیل نیز این روزها پذیرای هزاران گردشگر و مهمان داخلی و خارجی است.
کد خبر: ۲۵۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳ 07 July 2016

شهردار اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل ‌از تدارک امکانات مناسب در شورابیل برای هموطنان با ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای پیاده‌روی و انجام تفریحات سالم خبر داد و اظهار کرد: شاتل آبی و جت اسکی به همراه راه‌اندازی ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری هوشمند از جمله تفریحات سالمی است که در شورابیل برای هموطنانمان تدارک دیده شده و ما با برگزاری جشن‌های متنوع در این ایام سعی می‌کنیم تا میزبانی شایسته برای گردشگران و مسافران این ایام باشیم.

حمید لطف‌اللهیان تصریح کرد: قطعاً هموطنان حاضر در اردبیل از این فضای فراهم شده در شورابیل برای گذران ایام سفر و تعطیلات خود استفاده می‌کنند و انتظار می‌رود بیشتر از این در این مجموعه امکانات در مسیر توسعه پایدار فراهم آید.

اما به همت شهرداری اردبیل سنگ‌فرش شهیدگاه به عنوان یک پروژه عظیم و گسترده در حال انجام است به طوریکه بخش عظیمی از این پروژه تاکنون اجرایی شده و به نظر می‌رسد ظرف هفته‌های آینده این پروژه تکمیل و شاهد بهره‌برداری از آن باشیم که بازدیدکنندگان از بقعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی از فضا و بستر فراهم شده در اطراف و حریم این بقعه بیشتر استفاده می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار