آریا در گفت وگو با خبرنگار تابناک خبر داد:
مسئول فوریتهای پزشکی 115 شهرستان مهاباد گفت: حدود 26 هزار نفر ساعت فعالیت در سه ماهه اول 95 توسط پرسنل فوریت های پزشکی این شهرستان انجام شده است.
کد خبر: ۲۵۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ 03 July 2016

طاهر آریا در گفت وگو با خبرنگار تابناک (آذربایجان غربی) در مهاباد با اشاره به 25 هزار و 500  نفر ساعت کار انجام گرفته در طول سه ماهه اول گفت: تمامی پایگاه های مرکز فوریت های پزشکی مهاباد همچون همیشه در طول دوره طرح استقرار نوروزی، شرکت در مانور دفاع از کوی و برزن، استقبال از سفر ریاست جمهوری و مأموریت های درون شهری و برون شهری در آمادگی کامل بودند.

وی افزود: از تعداد 5 پایگاه 2 پایگاه در داخل شهر و 3 پایگاه جاده ای ترشکان، برهان و عبداله کرده در طول این مدت آماده ارائه خدمت به همشهریان  و مسافران در هر 24 ساعت شبانه روز بودند.

آریا اظهار داشت: از 617 مأموریت انجام گرفته توسط پایگاه ها تعداد 439 مأموریت شهری و 178 مأموریت جاده ای که از این تعداد  340 مورد غیر تصادفی و 277 مورد تصادفی بوده است.

مسئول فوریت‌های پزشکی 115 مهاباد در ادامه عنوان کرد: در طول این مدت در شهرستان مهاباد به طور میانگین روزانه 100 تماس تلفنی با مرکز فوریت های پزشکی 115 گرفته شده است و به طور متوسط از این تعداد 30 مشاوره تلفنی توسط تکنسین های فوریتهای پزشکی شهرستان انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در جریان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران کتاب های مورد نیاز مرکز فوریت های پزشکی شهرستان با هدف افزایش توان علمی همکاران و با حمایت مالی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد به ارزش 10 میلیون ریال خریداری و در اختیار پایگاه ها قرار گرفت.

به گزارش تابناک، وی زمان رسیدن بر بالین بیماران و آسیب دیدگان را در مجموع در  شهرستان به طور میانگین در نقاط مختلف شهری 5 دقیقه و جاده ها  را 8 دقیقه اعلام کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار