کد خبر: ۲۵۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 29 June 2016

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: آمریکا با جنایاتی که انجام داده، خوی استکباری خود را برای جهان مشخص کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی ظهر امروز در نشست خبری ستاد قدس و انتفاضه استان البرز، بیان داشت: آمریکا با جنایاتی که مرتکب شده با اشغال سرزمین‌ها بارها و بارها خوی استکباری خود را برای همگان مشخص کرده است.

 

وی ادامه داد: باید جنایات آمریکا بازگو شود، لذا با توجه به اتفاقات روی داده در تیرماه سال 60 براساس تدابیر انجام شده 6 تا 12 تیرماه به نام هفته حقوق بشر آمریکایی نامیده شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه سخنان خود به اتفاقات روی داده در تیرماه سال 60 اشاره کرد و بیان داشت: بمب‌گذاری عوامل آمریکا در محل دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، ترور مومن مجاهد شهید کچویی، بمباران شیمیایی سردشت، ترور ائمه جمعه و شهادت شهید محراب آیت‌الله صدوق و حمله ددمنشانه ناوگان آمریکایی به هواپیمایی ایرباس مسافربری به ایران، از مهمترین اتفاقاتی بود که در این ماه روی داد.

 

روحی یزدی گفت: آمریکا تمامی این جنایات را با نقشه و با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده انجام داد.

 

وی همچنین به نزدیک شدن به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: مردم همیشه در صحنه استان البرز در این صحنه نیز حضوری پررنگ خواهند داشت.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز شرکت در راهپیمایی روز قدس را یک وظیفه ملی و مذهبی عنوان کرد و بیان داشت: امسال نیز برای این روز بزرگ برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

 

روحی یزدی با اشاره به اینکه سخنران ویژه راهپیمایی روز قدس در کرج علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی است،‌ گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم در استان البرز اندیشیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار