محمد آشوری تازیانی نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در خانه ملت بار دیگر به عضویت هیأت رئیسه درآمد.
کد خبر: ۲۳۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 31 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، صبح امروز پس از تائید اعتبارنامه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی ، انتخابات هیات رئیسه خانه ملت برگزار شد.
 
که طی آن از مجموع 276 رأی علی لاریجانی با 237 رأی از سوی نمایندگان به عنوان رئیس مجلس برگزیده شد. کواکبیان نیز برای ریاست مجلس کاندیدا شده بود که موفق به کسب 11 رای شد. 28 نفر از نمایندگان هم رأی سفید دادند.
 
پس از رای گیری برای انتخاب نواب رئیس از مجموع273 رای مأخوذه مسعود پزشکیان با 158 رای به عنوان نایب رئیس اول و علی مطهری با 133 رای به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند. همچنین حاجی بابایی دیگر کاندیدای نایب رئیسی مجلس توانست 123 رای را کسب کند و محمد دهقان نیز 118 رای کسب کرد.
 
پس از رأی‌گیری،  از مجموع 278 رأی ماخوذه، محمد آشوری تازیانی با 165 رأی، بهروز نعمتی با 154 رأی و محمد قسیم عثمانی با 138 رأی به عنوان ناظران هیئت‌رئیسه دائم مجلس انتخاب شدند.
 
در این بین، مجید ناصری‌نژاد با 128 رأی، پروانه مافی با 100 رأی و مهدی شیخ نیز با 80 رأی از تصدی کارپردازی مجلس دهم باز ماندند.
 
بر اساس این گزارش، کاندیداهای ناظری هیئت‌رئیسه مجلس بهروز نعمتی، پروانه مافی، محمد آشوری تازیانی، مجید ناصری نژاد، محمدقسیم عثمانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مهدی شیخ  بودند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار