حجت الاسلام سلامت دربررسي مسايل،مشكلات و شبهات موجود در حلقه هاي صالحين که،نشست صميمي فرمانده سپاه شهدا و با روحانيون شهرستان خوي برگزار شد با اشاره به روايات وارده پيرامون انتظار فرج خاطر نشان كرد: از نظر بزرگان دين، افضلترين و بزرگترين عبادات همين منتظر شدن براي امام زمان(عج)است.
کد خبر: ۲۳۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 23 May 2016
به گزارش خبرنگار خبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي از خوي ؛استاد شجره طيبه صالحين دراين نشست  بابيان اينکه ، اين انتظار برخي نكات را در خود جاي دارد از جمله اينكه شخص منتظٍربايد به منتظٌر معرفت داشته باشد كه اين معرفت، هم جايگاه و هم شخصيت امام را در بردارد.
وي افزود: شخص منتظٍر علاوه بر اينكه بايد معرفت را در خود ملكه كند بايد در سطح جامعه هم نهادينه سازد.
حجت الاسلام سلامتي محبت را كه يك واقعيت در رفتار انسان است و تعبد را در وجود ش تجلي مي كند را از آثار معرفت عنوان و افزود: اگر انسان به جايگاه تعبد برسد مطيع رضاي خداوند است.
استاد شجره طيبه صالحين در ادامه به وظيفه اجتماعي فرد منتظٍر اشاره كرد و گفت: انقلاب اسلامي ،امام،شهدا و رزمندگان اسلام بستر را براي ما فراهم كرده اند و ما به عنوان نان خور خوان امام زمان(عج)بايد منويات حضرت را در جامعه نهادينه سازيم.
وي گفت:بسيج و سپاه بنا به تدابير رهبري حلقه هاي صالحين را در راستاي نشر و گسترش مذهب و اعتقاد راه اندازي نمود و بهترين نيروهاي ما روحانيون بسيج هستند كه در تمام صحنه ها حضور دارند و ما افتخار مي كنيم كه قشر بسيج اين نعمت بزرگ انقلاب و ولايت در كشور ما متولد شده است.
وي ادامه داد: نيروي بسيج را ما در اختيار داريم لذا وقتي مي بينيم كه جوان بدون هيچ چشم داشتي حاضر به قبول سخنان ما است ، وظيفه داريم دستاوردهاي انقلاب اسلامي،نظام و دستورات الهي را آموزش داده و جوانان را راهنمايي نماييم .
حجت الاسلام سلامتي در ادامه راهنمايي و ارشاد هايي به روحانيون در قبال جوانان و متربيان داد و تصريح كرد: تبريك روز جوان به جوانان مهم نيست بلكه حفظ جوان در مسير حضرت علي اكبر(ع) مهم است كه اين تنها در حلقه هاي صالحين ميسر است.
خبرنگار:ف.فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار