صبح امروز با حضور مسئولان دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور و مدیران استانی ، روسای مراکز و واحدهای این دانشگاه و خانواده دانشگاه جامع استان رییس جدید این واحد در آذربایجان غربی معرفی و از رئیس قبلی قدردانی گردید.
کد خبر: ۲۳۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۶ 19 May 2016

تودیع


تابناک آذربایجان غربی:
 
صبح امروز با حضور مسئولان دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور و مدیران استانی ، روسای مراکز و واحدهای این دانشگاه و خانواده دانشگاه جامع استان رییس جدید این واحد در آذربایجان غربی معرفی شد.

 در حالی که دکتر جم عزتی راد کمتر از ۹ ماه قبل به عنوان سرپرست سکان هدایت این مجموعه را بر عهده گرفت از دو هفته قبل و با تصمیم محمد  اخباری رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور وی از این استان به تهران منتقل شد و به عنوان سرپرست معاونت اداری ومالی ومدیریت منابع دانشگاه منصوب گردید.

 در این مراسم معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حضور داشت دکتر علی مصیب زاده از اساتید و مدیر گروه شهرسازی دانشگاه ارومیه و عضو هیات علمی این دانشگاه به عنوان سرپرست جدید واحد استانی منصوب شد و از خدمات ۹ ماهه جم عزتی راد تقدیر به عمل آمد.

دانشگاه جامع عمی کاربردی از سال ۱۳۷۳ با رسالت تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز برای بخش های مختلف صنایع، معادن، کشاورزی و خدمات فعالیت خود را در راستای آموزش مهارتی در کشور آغاز کرده است.
دانشگاه علمی کاربردی در دو نوع آموزشی پودمانی و ترمی به ارائه آموزش در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به دانشجویان می پردازد و در برخی از استانهای کشور نیز مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه دایر است.
در حال حاضر ۱۷ هزار دانشجو در ۲۵ مرکز علمی کاربردی زیر نظر این دانشگاه در آذربایجان غربی تحصیل می کنند.
۲۵ هزار نفر در سال های اخیر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار