کد خبر: ۲۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵ 15 April 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری ظهر امروز در همایش اسوه‌های صبر و مقاومت که در سالن اجتماعات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: نقش زنان در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس محوری بود.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس پشتیبانی از رزمندگان بر عهده بانوان بود، تصریح کرد: پشتیبانی از نیروها و تشویق مردان به حضور مداوم در جبهه و حفظ سنگرهای پشت جبهه از جمله فعالیت‌های زنان در هشت سال دفاع مقدس بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس به امداد و درمان مجروحان و جانبازان جنگ پرداختند و در سنگرهای پشت جبهه نیز تأثیری مستقیم بر روحیه رزمندگان و حتی سرنوشت جنگ داشتند.

وی متذکر شد: در طول هشت سال دفاع زنان دوشادوش مردان شجاعت‌هایی از خود نشان دادند که دوست و دشمن را متحیر کرد و زنان و دختران با حضور پررنگ خود در دوران دفاع مقدس سهم بزرگی از این پیروزی غرورآفرین را به خود اختصاص دادند.

نیساری از بانوان به عنوان اسوه‌های صبر و مقاومت یاد کرد و ابراز داشت: ایثار و پایداری بانوان فقط مربوط به دوران دفاع مقدس نبوده و تاکنون بانوان همپای مردان در تمامی صحنه‌ها حضور دارند و این حضور بعد از انقلاب اسلامی پررنگ‌تر شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی یادآور شد: بر اساس احادیث و روایات در زمان ظهور 30 نفر از بانوان فرماندهان خاص حضرت مهدی (ع) در تقویت جبهه بانوان خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار