مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی بر ضرورت تبیین نقش زنان در دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: بانوان در 8 سال دفاع مقدس در سه جبهه به عنوان مادر شهدا، همسران رزمندگان و نیز به عنوان رزمنده در جبهه‌ها حضور داشتند.
کد خبر: ۲۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۲ 15 April 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مصطفی رضوی در همایش اسوه‌های صبر و مقاومت که در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س)، اظهار داشت: امید است بانوان و دختران در جامعه امروز بیش از پیش از سیره حضرت فاطمه (س) الگوگیری کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی ادامه داد: امید است بتوانیم وظایف و رسالتی که بر عهده ما گذاشته به نحو شایسته انجام دهیم.

رضوی اعلام کرد: همایش اسوه‌های صبر و مقاومت امروز در سراسر کشور به طور همزمان اجرا می‌شود و تبیین نقش بانوان در دفاع مقدس و شناسایی و قدردانی از آنان در این همایش مدنظر خواهد بود.

وی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی با رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و پایداری و استقامت بانوان محقق شده است، ابراز داشت: بانوانی که در هشت سال دفاع مقدس با صبر و پایداری و حمایت‌های معنوی همواره در تمامی صحنه‌ها حضور داشتند و امروز نیز حضور زنان در صحنه‌های مختلف پررنگ است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: سراسر هشت سال دفاع مقدس ارزشمند بوده و جنگ ما جنگ نبود دفاع بود چراکه ما مورد هجوم ددمنشانه دشمن قرار گرفته و در این راستا تمامی مردم از اقشار مختلف در این دفاع حضور داشته و حمایت‌های لازم را انجام می‌دادند.

رضوی تصریح کرد: بانوان در هشت سال دفاع مقدس در سه جبهه می‌جنگیدند و به عنوان مادر شهدا، همسران رزمندگان و نیز به عنوان رزمنده در جبهه‌ها حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار