معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از افزایش 10 درصدی مسافران نوروزی آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر: ۲۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹ 14 April 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، هادی بهادری در جلسه شورای ترافیک استان که در سالن جلسات معاونت امور عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: آمار مسافران نوروزی آذربایجان غربی نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی به تعداد مسافران ورودی به این استان در طول ایام عید اشاره کرد و گفت: در طول این ایام 290 هزار نفر مسافر وارد این استان شدند.

بهادری در پاسخ به درخواست رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی مبنی بر یک طرفه شدن خیابان مطهری شهرستان ارومیه، گفت: با توجه عدم رضایت اصناف این منطقه از یک طرفه شدن این خیابان با درخواست موافقت نمی‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت جلب رضایت مردم، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوع در پیگیری حل مشکلات موجود در استان جلب رضایت عمومی مردم است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در بخشی از سخنان خود بر ضرورت استفاده مسافران و گردشگران از هتل‌ها تاکید کرد و افزود: باید زمینه لازم را برای استقرار مسافران در هتل‌ها ایجاد کرد

وی همچنین به بازدید خود و هیئت همراه از هتل آریا ارومیه اشاره کرد و گفت: در آخرین بازدید درصد پیشرفت فیزیکی این هتل 70 درصد اعلام شده و با تکمیل این هتل ظرفیت لازم برای استقرار گردشگران ایجاد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار