مدیرعامل مخابرات استان اردبیل گفت: در بخش تلفن ثابت و خانگی تلاش می‌کنیم تا کابل‌های مسی موجود را به فیبر نوری تبدیل کنیم تا امکان ارائه خدمات بیشتر برای مشترکان تلفن ثابت فراهم آید.
کد خبر: ۲۳۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 16 May 2016

یاور محمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه 435 هزار تلفن ثابت در استان اردبیل دایر شده و هموطنان از آن استفاده می‌کنند تلاشمان تا با نصب نسل جدیدی از امکانات و تغییر 25 درصدی در سیستم سوئیچ تلفن ثابت امکان ارائه خدمات بیشتر را از طریق تلفن ثابت و همراه فراهم کنیم.

وی گفت: قطعا در سال جاری تاثیر این تغییر سیستم و ارائه خدمات ارتباطی بیشتر با تکیه بر توسعه فیبر نوری و درمناطق شهری و در محلات و کوچه‌ها و خیابان‌ها هموطنانمان به عینه مشاهده خواهند کرد تا کاربران تلفن ثابت و مشترکان بتوانند از خدمات مختلف و بروز استفاده کنند.

مدیرعامل مخابرات استان اردبیل گفت: در بخش تلفن ثابت و خانگی تلاش می‌کنیم تا کابل‌های مسی موجود را به فیبر نوری تبدیل کنیم تا امکان ارائه خدمات بیشتر برای مشترکان تلفن ثابت فراهم آید.

محمد‌حسینی افزود: در این راستا در بسیاری از مسیرها تبدیل سیم‌ها و کابل‌های مسی موجود تلفن ثابت به فیبر نوری تبدیل شده و امکان سرعت دادن به خدمات بیشتر فراهم آمده تا با پهنای باند مناسب‌تر امکان بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود نیز فراهم آید.

وی اظهار کرد: در آینده با توجه به اینکه بیشترین حجم داده در داخل شبکه اینترنت و اینترانت به صورت داخلی انجام می‌شود به سرعت امکان دسترسی کاربران به خدمات مطلوب‌تر در این حوزه فراهم می‌آید.

مدیرعامل مخابرات استان اردبیل از تجهیز تمام سایت‌های بی‌تی‌اس اردبیل به نسل سوم تلفن همراه و ارائه خدمات کیفی‌تر و با سرعت مناسب خبر داد و افزود: علاوه بر اردبیل، نیر،نمین و سرعین تا پایان امسال تمام سایت‌های مستقر در گرمی، بیله‌سوار، پارس‌آباد ، مشگین‌شهر، کوثر و خلخال نیز به تجهیزات نسل سوم تلفن همراه مجهز خواهند شد.

محمد‌حسینی تصریح کرد: در کنار آن با هدف سرعت دادن به ارائه خدمات به هموطنان و سرویس‌دهی‌های مناسب در شهر اردبیل سعی بر این است تا آخر امسال تمام سایت‌های تلفن همراه به نسل چهارم نیز مجهز شود که در این زمینه ارائه خدمات کیفی‌تر و مطلوب‌تری را نیز شاهد و ناظر هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار