23 و 24 اردیبهشت ماه:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری رزمایش گردان های الی بیت المقدس این استان در روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه و با هدف مردمی کردن دفاع و نمایش پایان ناپذیری بنیه رزمی نیروهای دفاعی کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸ 11 May 2016
   
به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از اروم نیوز ، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه که در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه شهدا برگزار شد، با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مدیون و وامدار انقلاب امام حسین(ع) و پاسداران انقلاب اسلامی نیز ادامه دهندگان راه خونین شهدای عاشورا و مسیر انقلابیون هستند.

وی افزود: امام حسین(ع) در زمان خود بقای دین را به فنای خود ترجیح داده و در راه دفاع از مبانی و ارزش های دینی شهید شدند. امروز نیز پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و برای حفظ ناموس مردم در مرزهای کشور و خارج از مرزها به مقابله با دشمنان می پردازند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه در خصوص رزمایش الی بیت المقدس و نحوه اجرای این رزمایش در استان، عنوان کرد: گردان های بیت المقدس جزو برترین گردان های رزمی و دفاعی کشور محسوب می شوند که در آذربایجان غربی هم به منظور ارائه توانمندی های این گردان ها رزمایشی با حضور 47 گردان بیت المقدس و یک گردان الزهرا(س) برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این رزمایش روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه در سراسر جغرافیای استان و با اهدافی نظیر نمایش ارزیابی آمادگی گردان ها بر اساس شاخص تناسب رزم جهادی با عملکرد گردان، اقتدار و ارتقای آمادگی گردان ها با محوریت سرعت عمل و ارتباطات سلسله مراتب، حفظ انسجام در فراخوانی ها، ارتقای توانمندی های رزمی و دفاعی متناسب با ماموریت های محوله و نیز مردمی کردن دفاع و پایان ناپذیر بودن بنیه رزمی نیروهای دفاعی کشور برگزار می شود.

سردار خرم، همچنین ابراز داشت: گردان های رزم برای روز مبادا آموزش دیده اند و این گونه رزمایش ها تنها به منظور ارتقای آمادگی های این نیروها اجرا می شود.

وی، ایجاد وحدت و شناخت متقابل میان فرماندهان گردان ها و یگان های رزم را از دیگر اهداف برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم تمهیدات و پیش بینی های تعیین شده در رزمایش با موفقیت به منصه ظهور برسد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، در خصوص برنامه های جنبی رزمایش گفت: در این رزمایش و در طول 2 روز حضور نیروها در محل اجرای برنامه ها، نشست های تخصصی بصیرتی، فرهنگی و سیاسی برگزار خواهد شد تا توانایی های علمی و فرهنگی در کنار دفاعی و رزمی نیز سنجیده شود.

سردار خرم، در پایان سخنان خود اذعان داشت: رزمایش اصلی روز جمعه و پس از برگزاری صبحگاه مشترک و با اعلام رمز عملیات توسط قرارگاه استانی خواهود بود که در نقاط از پیش تعیین شده اجرا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار