مدیرعامل موسسه خیریه «ناجیان ماندگار بهشت فارس» از توزیع 3 هزار کیلوگرم حلوا همزمان با میلاد امام سجاد(ع) خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷ 10 May 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: حامد هنرور امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مؤسسه در روز پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز میلاد امام سجاد(ع)، 3 هزار کیلوگرم حلوای زرد و 100 کیلوگرم شکلات توزیع می‌کند.

وی افزود: برای میزان حلوا زرد، 250 کیلوگرم شکر، پنج کیلوگرم خلال پسته، 2.5 کیلوگرم خلال بادام، 120 کیلوگرم آرد برنج، 40 مثقال زعفران و همچنین 80 لیتر گلاب و بیدمشک در نظر گرفته‌ شده است.

هنرور با اشاره به این‌که در همین روز پر برکت 3 هزار لیتر شربت بین مردم توزیع می‌شود، ادامه داد: هزینه‌های این عمل خیر درمجموع با اعتباری افزون بر 70 میلیون ریال از سوی موقوفه حاج محمدمهدی باغشاهی معروف به «خلدبرین» تأمین‌شده است.

در ادامه این مراسم متولی موقوفه «خلد برین» نیز از توزیع «سبد کالا» بین نیازمندان در طول سال از محل این موقوفه خبر داد و گفت: از محل درآمدهای موقوفه یک مسجد و حسینیه در روستای دهنو کوار ساخته شده است.

حبیب خلدبرین با اشاره به اینکه هدف واقف از وقف کردن ملک اشاعه امور مذهبی است، گفت: این موقوفه در چهار نوبت در سال در ایام ماه محرم و صفر، رمضان، فروردین‌ماه و برخی اعیاد مذهبی سبد کالایی بین نیازمندان توزیع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سبد کالای اهدایی این موقوفه درمجموع 40 تن کالای مختلف است، اظهار داشت: پنج کیلوگرم برنج، مرغ دو کیلویی گرم و یک شیشه روغن مایع از کالاهای این سبد کالاست.

خلدبرین با اشاره به اینکه برای نیل به هدف و نیت واقف با سازمان‌ها و ارگان‌ها همکاری خواهیم داشت، افزود: موقوفه «خلدبرین» در 4 هزار هکتار در دهنو قره باغ واقع‌ شده است.

وی با اشاره به اینکه 40 هکتار زمین نیز در منطقه دهنو از زمین‌های همین موقوفه برای فرستنده رادیویی اجاره داده‌شده و هزینه اجاره آن به موقوفه بازگشت دارد، اظهار داشت: از محل درآمدهای موقوفه یک مسجد و حسینیه در روستای دهنو کوار ساخته شده است.

خلدبرین همچنین از راه‌اندازی زمین ورزشی برای جوانان این روستا از محل موقوفه خبر داد و افزود: این زمین با تمام تجهیزات آماده‌سازی شده و لباس و کفش برای جوانان از محل موقوفه تهیه‌ شده است.

وی، زه‌کشی، حفر چاه عمیق، احداث خیابان و حفر یک حلقه چاه برای روستاهای برم شور سفلی و علیا برای شرب مردم این دو روستا را از دیگر اقدامات این موقوفه خواند و تصریح کرد: برق‌کشی، آب و گازرسانی برای روستای دهنو از محل درآمدهای موقوفه نیز انجام‌ شده است.

این واقف شیرازی با تأکید بر اینکه این موقوفه 4 هزار نفر مستأجر دارد، ابراز داشت: یکی از اهداف موقوفه هم انجام امور عام‌المنفعه است و هرساله مراسم عزاداری امام حسین(ع) به مدت دو ماه در مسجد مولا و مسجدالنبی خیابان قاآنی جنوبی از محل این موقوفه برپا می‌شود.

مسئول تیم پزشکی مؤسسه خیریه «ناجیان ماندگار بهشت فارس» نیز در این جلسه گفت: این مؤسسه افتخار دارد که افرادی نیازمند و معلول را به شکل رایگان ویزیت کند.

حمیدرضا محمودی افزود: افراد زیرپوشش این مؤسسه خیریه می‌توانند با دریافت برگه‌هایی از مؤسسه از ویزیت رایگان پزشکان معتمد مؤسسه بهره‌مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار