عبدالرضا عليزاده ليبرو تيم واليبال شهرداري اروميه اقدام به راه اندازي " آكادمي خانه تخصصي واليبال اروميه " در مجموعه ورزشي شقايق كرده است و در اين آكادمي دو زمين واليبال، سالن بدنسازي مخصوص واليبال و استخر در اختيار واليبال آموزان قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۲۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰ 10 May 2016


علیزاده


جوان پرس :
 
عبدالرضا علیزاده لیبرو تیم  والیبال شهرداری ارومیه اقدام به راه اندازی ”   آکادمی خانه تخصصی والیبال ارومیه ” در مجموعه ورزشی شقایق کرده است و در این آکادمی دو زمین والیبال، سالن بدنسازی مخصوص والیبال و استخر در اختیار والیبال آموزان قرار گرفته است.
سیامک عظیمی، ایرج میکائیل زاده، حمید انوری و رامین علی اکبری به عنوان مربیان بخش پسران و پروین دشتبان و سهیلا محورچرخ مربیان بخش دختران و جواد پرویز به عنوان پزشک و متخصص تغذیه در این آکادمی فعالیت دارند.
عبدالرضا علیزاده متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۵ از ارومیه است و عناوینی همچون قهرمان نوجوانان آسیا و بهترین لیبروی مسابقات در سال ۱۳۸۱، نایب قهرمان جوانان آسیا و بهترین لیبروی مسابقات در سال ۱۳۸۲، قهرمان جوانان آسیا و بهترین لیبروی مسابقات در سال ۱۳۸۳، قهرمان جام شیخ راشد در سال ۱۳۸۳ و سوم جوانان جهان و دومین دریافت کننده جهان در سال ۱۳۸۴ را در کارنامه دارد.
وی در سال ۱۳۸۸ به دعوت زنده یاد حسین معدنی وارد تیم ملی والیبال شد و در همان سال قهرمان جام ریاست جمهوری در قزاقستان شد و در سال ۱۳۸۹ قهرمان AVC کاپ آسیا شد و عنوان بهترین لیبروی آسیا را نیز دریافت کرد.
این بازیکن با آمدن خولیو ولاسکو به علت نامشخص از لیست تیم ملی خط خورد اما با آمدن اسلوبودان کواچ در سال ۱۳۹۲ به تیم ملی دعوت شد و در لیگ جهانی ۲۰۱۴ بازی کرد و چهارمی لیگ جهانی و عنوان پنجمین دریافت کننده برتر مسابقات لیگ جهانی را کسب کرد.

عبدالرضا علیزاده متعلق به والیبال ارومیه است

 

 
 
  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار