بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان خطاب به رئیس جمهور نامه نوشت.
کد خبر: ۲۲۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ 08 May 2016
متن این بیانیه که از سوی فعالین فضای مجازی زنجان برای تابناک زنجان ارسال شده است به شرح زیر است :

أَمْ تَحْسَبُ أَنَّ أَكْثَرَهُمْ يَسْمَعُونَ أَوْ يَعْقِلُونَ إِنْ هُمْ إِلَّا كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ سَبِيلًا (فرقان 44)

هر روز که از خرداد سنه 1392 می گذرد ملت ایران بر پوچ بودن تمام وعده های اقتصادی, فرهنگی, سیاسی و اجتماعی سکان دار دولت تدبیر و امید یقین می یابند. دولتی که با وعده چرخش چرخ اقتصاد و چرخ سانتریفیوژ از طریق مذاکره با کد خدا بر سرکار آمد. دولتی که به لطف مذاکرات تمام آنچه که با خون دل در مسیر پیشرفت هسته ای بدست آوردیم را به باد داد؛ به قیمت درست شدن معیشت مردم. 
آن هایی که با رای مردم بر مسند قدرت نشسته اند، امروز مردم را به فراموشی سپرده اند و هر روز با ایجاد حاشیه ای تازه اذهان عموم ملت را به سمت دیگری منحرف می کنند تا با حاشیه ها و بلواهای ساختگی، تنبلی و کم کاری خود را پنهان کنند. 
دولت مردان تدبیر و امید
 به کدام وعده از وعده های خود جامه عمل پوشانده اید؟ چرا با بحران سازی و حاشیه سازی جو آرام بین مردم را از بین برده و از وظایف خود سرباز می زنید؟ 

جناب به اصطلاح حقوق دان
 چرا با هجمه آشکار علیه رهبری نظام، اقدام به حاشیه سازی و جو دهی بی مورد علیه بینات صریح ایشان کرده و از مسئولیت خود شانه خالی می کنید؟ این را فراموش نکنید که مردم به وعده های اقتصادی شما رای داده اند نه مخالفت با رهبری. 
آقای حقوق دان
 آیا به یاد دارید که در دوران دولت اول چه بر سر رییس دولت آمد؟ آیا می خواهید به سرنوشت ابوالحسن بنی صدر دچار شوید؟ آیا علاقه شما بر این است که باقی عمر خود را در لباس اپوزیسون به مملکت خیانت کنید؟

آقای روحانی
 با این جهت گیری ها نه تنها نمی توانید به جلو فرار کنید؛ بلکه عاقبت نفرین ملتی دامان شما را گرفته و حیات سیاسی تان را به پایان خواهد رسانید. 
افتادن از روی پله های حسینیه امام خمینی شاید تلنگری باشد برای شما که افتادن از قدرت در سایه صحبت های گذاف نیز به همین سرعت باشد. 
و عاقبت امور برای متقین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار