مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان مطرح کرد:
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان در جلسه هم اندیشی وهماهنگی برای مقابله با آتش سوزی جنگلها در فصل تابستان ،با ارائه گزارش از وضعیت اطفاء حریق لرستان یکی از مشکلات موجود در این زمینه را وزن بالای تجهیزات اطفاء حریق برشمرد.
کد خبر: ۲۲۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 07 May 2016



به گزارش تابناک لرستان لرستان ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان در جلسه هم اندیشی وهماهنگی برای مقابله با آتش سوزی جنگلها در فصل تابستان ،با ارائه گزارش از وضعیت اطفاء حریق لرستان یکی از مشکلات  موجود در این زمینه را وزن بالای تجهیزات اطفاء حریق برشمرد.

مهرداد فتحی بیرانوند در این خصوص به حاضران گفت: این تجهیزات باید به گونه ای طراحی شوند که نیروی انسانی قادر به حمل آن ها در گرمای شدید و مسافت طولانی باشد.

وی با بیان اینکه تجمیع امکانات مادی و معنوی استان ها در هنگام وقوع حادثه ضروری است خاطر نشان کرد: مشارکت نیروهای بسیج و ارتش به دلیل زبدگی این نیروها برای مقابله با حوادث، بسیار موثر خواهد بود.

گفتنی است که جلسه هم اندیشی و هماهنگی برای مقابله با آتش سوزی جنگل ها در فصل تابستان به میزبانی سازمان حفاظت محیط زیست و با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، معاون وزارت دفاع و پشتبانی نیروهای مسلح، معاون سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری و نمایندگان سازمان های هوافضای سپاه و مدیریت و برنامه ریزی کشور، مدیران کل حفاظت محیط زیست استان های فارس، همدان، ایلام، لرستان برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار