امام جمعه موقت كرمان:
حجت الاسلام محمد قاسمي زاده با اشاره به سفر هيات دولت به استان كرمان گفت: در اين سفر بايد اصول توسعه در حوزه هاي اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و ساير حوزه ها را مورد توجه قرار دهند، از جمله پروژه بزرگ انتقال آب آشاميدني به استان كرمان که يكي از كارهاي اساسي و ريشه اي است.
کد خبر: ۲۲۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵ 06 May 2016

به گزارش تابناک کرمان، امام جمعه موقت كرمان در خطبه هاي نمازجمعه كرمان در مصلي امام علي (ع) افزود: سفر قريب الوقوع رياست جمهوري به استان كرمان از جهات مختلفي داراي اهميت است.

حجت الاسلام قاسمي زاده گفت: در اين سفر بايد اصول توسعه استان را چارچوب قرار دهند كه در حوزه هاي اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و ساير حوزه ها به خوبي شاهد توسعه و پيشرفت باشيم.

وي كرمان را پهناورترين استان كشور همراه با مشكلات فراوان معرفي كرد و گفت: خشكسالي، مشكلات اجتماعي و مشكلات جنوب استان از جمله مشكلات استان ما است.

وي تصريح كرد: براي رفع مشكلات يك شبه نمي توان همه كارها را انجام داد و يقين داريم همه مسئولان در اين زمينه اراده جدي دارند.

خطيب جمعه كرمان بر توسعه همراه با آباداني و عمران تاكيد كرد و گفت: پروژه هاي بزرگي از جمله انتقال آب آشاميدني به استان كرمان يكي از كارهاي مهم، اساسي و ريشه اي است و بايد از همه افرادي كه براي آن تلاش كرده اند، تقدير كرد.

وي افزود: سخنراني عمومي رياست جمهوري روز سه شنبه هفته آينده در مصلاي كرمان برگزار مي شود.

خطيب جمعه كرمان همچنين به بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در جمع فرهنگيان اشاره و بيان كرد: تسلط اسلام بر موضوعات مختلف باعث شده كه دشمنان در مقابل دين و اعتقادات ما موضع گيري ويژه اي داشته باشند و از اين رو اقتصاد، دين و فرهنگ ما را مورد هجمه قرار داده اند.

حجت الاسلام قاسمي زاده بيان كرد: دشمنان در حوزه اقتصادي كاري كرده اند كه به نفت وابسته باشيم و كاري كرده اند كه سرمايه خود را استخراج و خرج كنيم.

وي گفت: در دانش، علم و فرهنگ نيز همين گونه است كه البته پس از انقلاب موفقيت هاي زيادي در اين حوزه داشته ايم.

وي اظهار كرد: بر اساس بيانات رهبر معظم انقلاب ما دو بال آموزش و تربيت را در آموزش و پرورش داريم و در اين رابطه بايد اقدامات هدفمند و هوشمند طرح ريزي و اجرا شود.

امام جمعه موقت كرمان گفت: خروجي آموزش و پرورش بايد تربيت افراد با ايجاد هويت مستقل همراه با عزت ديني و ملي باشد.

وي با تاكيد بر اينكه در آموزش و پرورش هر پولي كه هزينه شود به نوعي سرمايه گذاري است عنوان كرد: معلمان اخلاص خود را به صحنه اجتماع آورده اند و تلاش مي كنند و همه بايد به آنها كمك كنيم.

وي اعياد شعبانيه را نيز گرامي داشت و ضمن تجلیل از سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي محافظت از ارزش هاي اسلامي و نظام و رصد توطئه هاي دشمنان را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار