دبیر اتاق تعاون استان همدان گفت: همدان یکی از استان‌های شاخص در وصول مالیات است.
کد خبر: ۲۱۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 25 April 2016
دبیر اتاق تعاون استان همدان گفت: همدان یکی از استان‌های شاخص در وصول مالیات است.

به گزارش ایسنا، "رحمان نادی" در سمینار اقتصاد مقاومتی، چرا و چگونه؟ با تاکید بر ضرورت استفاده از علم اقتصاد، اظهار کرد: باید از علم اقتصاد برای رفع نیازها و خواسته‌های نامحدود در جامعه استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: با نگاه درست به وضعیت جامعه، اقتصاد کشور سمت و سوی خوبی یافته و براساس این سمت‌گیری‌ها مکاتب اقتصادی نمو پیدا می‌کند و از هم مجزا می‌شوند.

نادی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر شاهد حرکت و اراده‌ای در خارج از مرزها هستیم که بر اقتصاددانان تحمیل می‌شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که ملت‌ها اجازه می‌دهد حتی در شرایط فشار نیز رشد و بالندگی خود را حفظ کنند.

وی در بخش دیگری اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق شعارها هجمه‌های فرهنگی، اقتصادی و ... از سوی استکبار بر جمهوری اسلامی افزایش یافت و قدرت‌های نو ظهوری پیدا شد.

دبیر اتاق تعاون استان همدان با بیان اینکه امروز دشمنان اذعان دارند که سپاه جمهوری اسلامی قدرتی بین‌المللی است، اضافه کرد: دشمن شاهد بوده و هست که رشد در حوزه‌های مختلف در کشور به شکل متوازن رخ می‌دهد.

محورهای اقتصاد مقاومتی

نادی در ادامه با اشاره به محورهای اساسی اقتصاد مقاومتی گفت: از جمله محورها می‌توان به حمایت از تولید ملی، بخشودگی مالیات، واردات دانش فنی، اصلاح الگوی مصرف، کاهش فاصله طبقاتی، مهار سوداگری و فساد، خلاصی از وابستگی به نفت، تقویت فرهنگ تولید و کار، تقویت روحیه خودباوری و خوداتکایی، التزام به سیاست‌های اصل 44 و هدفمند نبودن یارانه‌ها در بخش دولتی، تثبیت نرخ ارز، اشتغالزایی، ثبات قیمت‌ها، حمایت از صادرات، اختلال در بازار ارزی مشارکت مردمی و مردمی کردن اقتصاد اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار