نادر دارستانی به عنوان مشاور اقتصادی و رسانه‌ای فدراسیون پینگ‌پنگ منصوب شد.
کد خبر: ۲۰۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸ 07 April 2016
نادر دارستانی به عنوان مشاور اقتصادی و رسانه‌ای فدراسیون پینگ‌پنگ منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، طی حکمی از سوی مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، نادر دارستانی سردبیر روزنامه خبر قشم به عنوان مشاور رسانه ای و اقتصادی این فدراسیون منصوب شد.

در این حکم آمده است: با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده شما، جنابعالی را به سمت مشاور اقتصادی و رسانه ای فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌نمایم.

امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ دارم و با بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و  فدراسیون مبذول نمائید.

نادر دارستانی یکی از فعالان عرصه رسانه ای کشور است که در کارنامه کاری او سردبیری روزنامه های بیستون، خبر کیش و خبر قشم، هفته نامه نقدحال، ماهنامه حیات ورزش، ماهنامه ابراز، سایت خبری تحلیلی تازه ها آنلاین و اقتصاد آزاد دیده می‌شود.

همچنین از کارنامه ورزشی نادر دارستانی می‌توان به مربیگری تیم منتخب تنیس روی میز استان کرمانشاه، سرپرستی سایپا در لیگ برتر باشگاه‌های کشور و عضویت در تیم های هاکی، فوتبال و شطرنج استان کرمانشاه اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار