مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: فعالیت‌های ورزشی و بدنی برای همه افراد جامعه به ویژه بیماران به عنوان یک ضرورت باید مورد توجه و هدف‌گذاری قرار گیرد.
کد خبر: ۲۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 08 April 2015

به گزارش  خبرگزاری فارس، ایوب بهتاج عصر امروز در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا در اردبیل اظهار کرد: ما به صورت ویژه و خاص از هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا حمایت می‌کنیم و تلاشمان بر این است تا بتوانیم همچون 46 هیئت دیگر ورزشی این هیئت را نیز مورد حمایت قرار دهیم.

وی با بیان اینکه همه هیئت‌های ورزشی فعال بوده و با اولویت و برنامه‌ریزی دقیق فعالیتشان را انجام می‌دهند، تصریح کرد: انتظار ما این است که هیئت‌ها در ابتدای سال برنامه‌های سالانه خود را ارائه کنند تا با اطلاع و آگاهی ورزش و جوانان نسبت به برنامه‌ریزی و حمایت همه‌جانبه اقدام جدی انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اولویت‌های حمایتی را از هیئت‌ها متناسب با نیاز و توان هر هیئت برای حضور در مسابقات ملی، منطقه‌ای و استانی اعلام کرد و گفت: دستیابی به توسعه کمی و کیفی فعالیت‌ هیئت‌ها با همراهی و همکاری خوب رؤسا و اعضای هیئت‌ها امکان‌پذیر است.

بهتاج در ادامه سخنان خود افزود: انتظار داریم تا اواخر اردیبهشت‌ ماه تمام هیئت‌ها برنامه سالانه خود را ارائه کنند تا بتوانیم در مسابقات و رخدادهای مختلف متناسب با بضاعت مالی و توان اعتباری خود به آنها کمک کنیم.

وی بیان کرد: سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم سالن ورزشی ویژه نابینایان را نیز در این استان به صورت تخصصی احداث کرده تا افراد نابینا و پیوند اعضا بتوانند از این بستر استفاده کنند.

بهتاج فعال نبودن ورزش ویژه بیماران خاص و پیوند اعضا را یادآور شد و اضافه کرد: انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این سالن بخشی از نیازها و خواسته‌ها در این حوزه جامه عمل بپوشد.

‌مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: در کنار تأمین سالن و برخی از امکانات و تجهیزات، ورزش و جوانان به سهم خود حمایت‌های جدی را از ورزشکاران و علاقمندان به رشته‌های ورزشی به ویژه در هیئت بیماران خاص انجام می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار