معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: نگاه سياسي به شهداء و خانواده شهدا ظلم به شهداء است. شهداء وخانوداه هایشان متعلق به همه مردم و كشور است.
کد خبر: ۱۹۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ 12 March 2016

به گزارش  خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی از خوی، علیرضا رادفر در  كنگره شهداي دانش آموزی استان آذربايجان غربي در شهرستان  خوی که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ وارشاد اسلامي برگزار شد،  ضمن تسليت ايام فاطميه اظهار داشت: امنيت و آرامشي كه ما امروز در كشور از آن برخورداريم مديون شهدا و 8 سال دفاع مقدس است و وظيفه ما است  كه شهدا و خانواده شهدا را مورد تكريم قرار دهيم. وي افزود: بزرگداشت شهدا، بزرگداشت تمام ارزش ها است.
رادفر  با اشاره به داشتن نگاه سياسي به شهداء اظهار داشت: نگاه سياسي به شهداء و خانواده شهدا ظلم به شهداء است. شهداء وخانوداه شهدا متعلق به همه مردم و كشور است.
معاون سياسي و امنيتي استاندارآذربايجان غربي به وصيت نامه شهداء اظهار اشاره کرده و گفت: حضور شهداء در جبهه ها فقط براي خدا و در تبعيت از رهبري وحفظ انقلاب اسلامي بود و وظيفه ما امروز، عمل به وصيت نامه شهدا است.
درادامه رادفر خطاب دانش آموزان اظهار داشت: شهداي دانش آموزي زمان جنگ وظيفه خود را حضور در سنگر حق عليه باطل ديدند و امروز وظيفه شما حضور در سنگر علم و دانش است تا بتوانيم كشور را با دستان شما در آينده همان طور كه شهدا ميخواستند بسازيم.
خبرنگار: سعیدفرجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار