امام جمعه رامسر
امام جمعه رامسر از چهارشنبه آخر سال به نام چهارشنبه‌سوزی یاد کرد و گفت: باید جلوی هیجان‌های کاذب چهارشنبه آخر سال گرفته شود.
کد خبر: ۱۹۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 11 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، سیدجلیل مرتضوی در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به شهادت حضرت فاطمه (س) با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) نخستین مظلومه و شهیده در راه ولایت بودند و وجود این بزرگوار برای اسلام مایه خیر و برکت است.

امام جمعه شهرستان رامسر گفت: این حضرت برای ماندگار بودن اسلام رنج زیادی متحمل شدند و امروزه وظیفه خود می‌دانیم که قدر این از خودگذشتگی‌ها را بدانیم و رفتار و کردار ائمه را سرلوحه خود قرار دهیم.

مرتضوی از اجتماع بزرگ فاطمیون شهرستان رامسر در صبح 23 اسفند خبر داد و از همه مردم برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد و تاکید کرد که همانند عاشورا این روز را گرامی بداریم.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم که تهاجم باغات خلاف مصلحت است و وظیفه همه حفظ و حراست از فضای سبز است، اظهار کرد: طبیعت و هدیه خدادادی محافظت است و نباید فضای سبز را نابود کنیم که این مسئله ظلم به منابع ملی است.

مرتضوی به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبر وظیفه مجلس خبرگان رهبری انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن است که این سه اصل باید حفظ شود.

وی افزود: این انتخابات اعلام اعتماد مردم به نظام بود و مردم با حضور پرشور خود در صحنه وظیفه خود را انجام دادند و حالا مسئولان باید به وظایف خود عمل کنند.

مرتضوی در ادامه از چهارشنبه آخر سال به نام چهارشنبه‌سوزی یاد کرد و گفت: در ایام پیشین مراسم نوروز به صورت سنتی برگزار می‌شد اما امروزه سودجویان برآنند به ملت آسیب برسانند و جوانان را به سمت هیجان‌های کاذب ببرند اما وظیفه همه ماست که از جوانان محافظت کنیم و جلوی این کارها را بگیریم.

امام جمعه رامسر به روزهای پایانی سال اشاره کرد و به بازاریان و مردم که میزبان مهمانان نوروزی هستند توصیه کرد؛  باید از مهمانان به خوبی پذیرایی شود و نام رامسر را به یادگار داشته باشند.

وی از در نظر گرفتن سبد کالا برای خانواده‌های بی‌بضاعت خبر داد و از همه برای سهیم شدن در این امر خیر دعوت به عمل کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار