تابناک آذربایجان غربی :
 به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات یازدهمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ، مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات بین الملل استانداری ، مدیران دستگاه های استانی وزارت ارتباطات و اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات ICTاستان برگزار گردید.

در ادامه جلسه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی اداره کل ارتباطات از یازدهمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان به حضور پر شور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت : خداوند را برای داشتن چنین ملت فهیم و آگاه شاکریم که با حضور خود در هفتم اسفند در پای صندوق های رای باری دیگر اقتدار و عظمت نظام  را به رخ جهانیان کشیدند .

دکتر رادفر در ادامه با تشکر از تلاش های و همکاری های روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان در برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات به جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های دولتی اشاره کرد و گفت : جایگاه روابط عمومی ها باید از طرف مدیران دستگاه ها به طور جدیدی مورد توجه قرار گیرد ، و با دیدی علمی به این جایگاه نگاه گردد ،چرا که هر سازمانی در دنیا که نمود و بروز قوی داشته در سایه داشتن روابط عمومی فعال و کارا بوده است .

وی در ادامه افزود: روابط عمومی ها باید پاسخ گوی مردم و سازمان های دیگر باشند و این آمادگی را داشته باشند و این اتفاق نمی افتد مگر زمانی که جایگاه واقعی روابط عمومی هادر سازمان دیده شود.

دکتر رادفر با انتقاد از پخش برخی اطلاعات غلط و غیر واقع در شبکه های اجتماعی گفت : روابط عمومی ها می توانند با اطلاع رسانی و ارائه شفاف و صحیح از عملکرد دولت به مردم موجب افزایش اعتماد و آرامش روانی مردم گردند و از این رو فعالیت روابط عمومی بسیار ارزنده و ارزشمند است .

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز در این جلسه ضمن خوش آمدگویی و عرض خیر مقدم با تاکید بر جایگاه خطیر روابط عمومی ها در ادارات دولتی ،گفت : روابط عمومی آینه تمام نمای سازمان و پل ارتباطی بین مدیران و مخاطبان درون و برون سازمانی است .

یوسف زاده در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی دستگاه های استانی وزارت ارتباطات در دولت تدبیر و امید پرداخت و به بهبود جایگاه این استان در کشور در شاخص های IDI اشاره کرد .

وی در پایان برخی از عملکرد های ویژه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان را از جمله انتقال اینترنت پرسرعت به روستاهای بالای ۲۰ خانوار  و برپایی مرکز آپا در جهت آگاهی دهی به دستگاه های اجرایی استان در حوزه IT ، پیگیری تاسیس مرکز دیتا سنتر استان بر وصل به شبکه ملی اطلاعات ،حمایت از شرکت های دانش بنیان در جهت تولید محتوا ایرانی – اسلامی برشمرد.

در ادامه جلسه شیرازه محبت مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری با تشکر و قدردانی از مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات روابط عمومی های این حوزه را جزء روابط عمومی های فعال استان  بر شمرد و گفت: امروزه مدیریت تکنولوژی باید مورد توجه قرار بگیرد و فعالان حوزه رسانه و روابط عمومی می توانند در این زمینه نقش موثری ایفا کنند.

 وی در ادامه با ارائه آمار و ارقامی از استفاده افراد در رده های سنی متفاوت از شبکه های اجتماعی به این مطلب اشاره کرد و گفت : تکنولوژی به خودی خود مفید نیست بلکه باید مدیریت و فرهنگ استفاده از تکنولوژی را نیز مد نظر قرار داد و روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در این خصوص می توانند مفید واقع گردند.

در پایان جلسه از برگزیدگان مسابقه امنیت شبکه و برنامه نویسی و حل مساله که توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با همکاری دانشگاه ارومیه و شرکت مخابرات استان انجام گرفته بود با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آمد.