امام جمعه بندرعباس:
امام جمعه بندرعباس گفت: منتخبان به وحدت و انسجام میان مردم به عنوان یک عنصر کلیدی برای حرکت توام با ثبات جامعه به سوی پیشرفت، توجه جدی داشته باشند.
کد خبر: ۱۹۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱ 04 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با بیان این‌که 25 سال پیش و با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان امام جمعه بندرعباس انتخاب و منصوب شدم، اظهار داشت: در آن زمان آیت‌الله انواری از هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری حضور داشتند و همکاری خوبی با یکدیگر داشتیم تا اینکه حدود 4 سال بعد از آن بنده با حضور در انتخابات خبرگان به عنوان نماینده مردم این استان به مجلس خبرگان راه یافتم.
 
وی افزود: دو ماموریت اصلی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دوش اینجانب به عنوان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در کنار وظایف اصلی قرارگرفت. ابتدا این که وحدت و همدلی را در استان تقویت کنم و از سوی دیگر انسجام حداکثری برای نمایش اقتدار عمومی مردم این استان برای مقابله با هر تجاوزی از سوی دشمنان را به نمایش بگذاریم که الحمدالله به همت مردم شاهد تحقق این دو ماموریت هستیم.
 
امام جمعه بندرعباس خاطر نشان ساخت: امیدوارم در طول این 25 سال توانسته باشم با حمایت و پشتوانه مردم و نخبگان استان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ... به فرمایشات رهبری و منویات ایشان به نحو مناسبی عمل کرده باشم.
 
وی  با اشاره به اینکه حضور در مجلس خبرگان رهبری و امامت جمعه بندرعباس دو موضوع کاملا جداست و به واسطه حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان امام جمعه بندرعباس منصوب شده‌ام، اظهار داشت: هرمزگان برای پیشرفت و توسعه به وحدت میان همه افراد و گروه‌ها نیاز دارد و باید رقابت در انتخابات را به برادری و دوستی تبدیل کرد.
 
نعیم آبادی اضافه کرد: دشمن به دنبال بروز کوچک‌ترین اختلافی در جامعه است تا از آن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و نظام استفاده کند؛ بنابراین باید هوشیار باشیم و از هر اختلافی بپرهیزیم.
 
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس پیام تبریک خود به مردم و منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری را که چند روز قبل صادر شد را بار دیگر قرائت کرد و گفت: از فردای انتخابات باید دوستی و برادری را در همه امور جامعه حاکم کنیم و از فرصت‌ها برای پیشرفت و اقتدار نظام و رفع مشکلات مردم بهره ببریم.
 
امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: منتخبان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز بدانند که مشکلات با برنامه‌ریزی و هم‌فکری آنها در سطوح مختلف نظام و تصویب قوانینی کارآمد حل شدنی است.
 
نعیم آبادی افزود: انقلاب اسلامی با مجاهدت و تلاش‌های بی‌وقفه مردم و خون هزاران شهید به جایگاه امروز رسیده و هر مسئولی باید بداند که مدیون خون شهداست و باید این راه را ادامه دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار