ارومیه - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: سال گذشته 14 هزار پرونده تخلف صنفی در سطح استان به شعبه های مختلف تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
کد خبر: ۱۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ 06 April 2015

جعفرصادق اسکندری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، دو هزار فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که میزان محکومیت آنها 70 میلیارد و 600 میلیون ریال بوده است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته 250 هزار مورد بازرسی صنفی و غیر صنفی در آذربایجان غربی انجام شد که منجر به کشف 15 هزار تخلف صنفی و غیر صنفی از واحدهای اقتصادی شد.

وی اظهار کرد: بیشترین بازرسی ها در سال گذشته مربوط به گروه کالایی غلات و حبوبات، مواد پروتئینی و میوه بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: تعداد گشت های مشترک انجام شده با مراجع و دستگاه های مرتبط در سال گذشته نیز 496 مورد بوده و علاوه بر آن 640 ناظر افتخاری از بین مردم عادی نیز در بازرسی و نظارت بر بازار مشارکت داشتند که در این مدت بیش از یک هزار مورد گزارش را ارائه کردند.

اسکندری افزود: چهار هزار مورد گزارش مردمی توسط سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سال گذشته دریافت شد که از این تعداد 884 مورد متخلف و 790 مورد غیر متخلف تشخیص داده شدند و بقیه پرونده ها در دست بررسی هستند.

بازرسی از اصناف از جمله وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت است که این بازرسی ها در کنار گزارش های مردمی، زمینه کشف تخلف را در صنوف مختلف فراهم می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار