اگر 50 فکر در مجمع فدراسیون برای یک نفر تصمیم بگیرند بهتر است یا اینکه مدیرکل به عنوان یک نفر برای 40 رشته تصمیم‎گیری کند مناسب تر است؟
کد خبر: ۱۹۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳ 02 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، رضا بحرگرد رئیس هیئت ورزشهای بومی و محلی مازندران با انتقاد از طرح افزایش اختیارات دولت در انتخابات روئسای هیئت‎های ورزشی گفت: این طرح بعدها برای هر دولتی چالش به وجود می‎آورد.
رئیس هیئت بازیهای سنتی،بومی و محلی مازندران معتقد است: دولت امسال 3 میلیون تومان به هیئت استان کمک کرده است و با توجه به وجود 3 هزار و 600 روستای موجود درمازندران این مبلغ قابل قیاس با کمک‎هایی که از خیران برای برگزاری مسابقات جمع می‎کنیم نیست زیرا برای اجرای برنامه های یکساله هیئت استانی رقمی بالغ بر 400 میلیون تومان مورد نیاز است.
موضوع مهم این است که به نظر آن کسی که این طرح را داده است اگر 50 فکر در مجمع فدراسیون برای یک نفر تصمیم بگیرند بهتر است یا اینکه مدیرکل به عنوان یک نفر برای 40 رشته تصمیم‎گیری کند مناسب تر است؟
اگر رئیس مجمع، رئیس فدراسیون والیبال است، حداقل رئیس مجمع کشتی رئیس هیئت والیبال نیست اما با این طرح مدیرکل باید در تمامی رشته‌ها رئیس مجمع باشد، کافیست شما آن موقع یک ساز مخالف بزنید تا حذف شوید. مدیران کل به دلیل انتقادات وارده به آنان با افراد برخورد می کنند و اگر از حقوق رشته ورزشی خود دفاع کنم به راحتی مرا حذف خواهد کرد.
کسانی که این طرح را پیشنهاد داده‌اند بدانند با تغییر دولت و حتی یک وزیر، روئسای فدراسیون‎ها نیز تغییر می کنند. این اتفاق همین الان نیز در استانها می‎افتد، آیا برای یک رئیس هیئت دراستان حقوق یا بیمه در نظر گرفته شده است؟ به جای این کار باید نظارت دقیق‎تر شود وگرنه این طرح بعدها برای هر دولتی چالش به وجود می‎آورد.
به گزارش تابناک مازندران، ماجرای پررنگ تر شدن نقش مدیران کل ورزش و جوانان استانها در انتخابات هیئتهای استانی و فدراسیون‎های مختلف ورزشی با وجود دارا بودن ابهامات فراوان از ابتدای مطرح شدن توسط دولت به جنجالی در بین فدراسیون‎ها و وزارت ورزش بدل شده است و هر کدام استدالا‎ها یخاص خود را دارند.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار