با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی
با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی مراسم پنجاهمین سال فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸ 01 March 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

در این آیین که با حضورمعاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برگزار شد، دکتر رادفر معاون سیاسی امنینی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به عنوان یکی از اعضای قدیمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، با بیان خاطراتی از حضور خود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، از آن دوران به عنوان مهمترین دوران زندگی خود یاد کرد و گفت: فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوانی یکی از مراکز مهم تربیتی کودکان  و نوجوانان می توان در شکل گیری شخصیت علمی ، هنری و اجتماعی فرزندان ایران زمین نقش موثری ایفا کند.

در این آیین رضا دلالت عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کاشان و برنده مدال نقره و دیپلم افتخار مسابقه بین المللی شانکار هند بعد از 38 سال موفق به دریافت جایزه خود شد.

جایزه رضا دلالت به شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی ارسال شده بود که سالها بعد به مدد اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و تلاش کانون پرورش فکری آذربایجان غربی در پی یافتن وی، عاقبت در روز تولد پنجاه سالگی اش توسط معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با حضور اعضای کانون پرورش فکری آذربایجان غربی به وی اهدا شد.

وی خود حتی اطلاعی از برنده شدن در این مسابقه را نداشت.

در مراسم هچنین از تمبر آلبوم کانون پرورش فکری آذربایجان غربی و تندیس های کانون نیز رونمایی شد.

تعدادی از این تمبرها توسط مدیر کل پست و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی به اعضای سابق و قدیمی کانون از جمله معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی و معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور اهدا شد.

بیان خاطرات کانونی های دهه های گذشته اعم از مربیان و اعضا و نیز مدیرکل کانون استان در 20 سال پیش، اجرای نمایش و سرود توسط اعضای مرکز فراگیر کانون از برنامه های ویژه برنامه آلبوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در جشن پنجاه سالگی این نهاد فرهنگی بود.

گفتنی است ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی هم اکنون با افزون بر 50 هزار عضو دختر و پسر مشغول فعالیت است.


مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار