پانزدهم اسفند ماه جاری؛
به گزارش تابناک سمنان،مدیر اجرایی جشنواره و نمایشگاه مد و لباس سمنان از برگزاری این جشنواره در پانزدهم اسفند ماه خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های این جشنواره خواهد بود.
کد خبر: ۱۹۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 01 March 2016
فاطمه جهان محسنی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه جشنواره مد و لباس سمنان پانزدهم اسفند ماه جاری در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان افتتاح می شود، افزود: کارگاه های آموزشی به استثنای روز دوشنبه آینده از ساعت ١٦ تا ١٩ در تالار حکیم الهی مجتمع کومش برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این کارگاه ها را آموزش شرکت کنندگان به طراحی و دوخت لباس متناسب با سبک ایرانی اسلامی بیان کرد و گفت: کارگاه مذکور روز دوشنبه آینده توسط دانشجویان دانشگاه هنر در نوبت صبح برگزار می شود.

مدیر اجرایی جشنواره و نمایشگاه مد و لباس سمنان جامعه هدف این کارگاه ها را اصناف و فعالان حوزه تولید لباس، دانشجویان، دانش آموزان و ... که در این رشته ها فعالیت دارند ذکر کرد و گفت: مهمترین هدف این کارگاه برقراری ارتباط بین آموزش، صنعت و اصناف مرتبط با صنعت مد و لباس است.

به گفته وی جشنواره و نمایشگاه مد و لباس سمنان شنبه آینده پانزدهم اسفند در طبقه فوقانی مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار می شود.

در برگزاری نمایشگاه مد و لباس که مشتمل بر بیش از ١٥ غرفه است دانشگاه های هنر، علمی کاربردی، اصناف، میراث فرهنگی انجمن های فرهنگی و ... مشارکت و همکاری دارند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار