خطبه های انتخاباتی ائمه جمعه فارس
فصل مشترک خطبه های امروز ائمه جمعه فارس هشدار نسبت به نفوذ و تلاش دشمن برای ایجاد دوقطبی در این انتخابات بود./ بانک اطلاعاتی عناصر واجد شرایط رهبری تهیه شده است/هرکسی که از جانب شورای نگهبان تأیید نشده آدم بدی نیست/هرکسی از جانب شورای نگهبان تأیید شد آدم خوبی نیست/نسبت به وضعیت کنونی منصف باشید/منتخبین بی ادبی نکنند
کد خبر: ۱۸۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸ 26 February 2016
به گزارش تابناک فارس:فصل مشترک خطبه های امروز ائمه جمعه فارس هشدار نسبت به نفوذ و تلاش دشمن برای ایجاد دوقطبی در این انتخابات بود.

بانک اطلاعاتی عناصر واجد شرایط رهبری تهیه شده است
آیت الله ایمانی؛امام جمعه شیراز بر مسئولیت کلیدی و مهم خبرگان رهبری تأکید و عنوان کرد: امید واثق داریم تا زمان ظهور بقیه‌الله الاعظم (عج) نیازی به انجام وظیفه اصلی خبرگان نباشد اما پیش‌بینی از ارکان مهم ثبات و اقتدار نظام است و بر این اساس مجلس خبرگان در چهار سال گذشته بانک اطلاعاتی قوی و محرمانه‌ای از عناصر واجد شرایط رهبری گردآورده است.
وی بر مسئولیت کلیدی و مهم خبرگان رهبری تأکید و عنوان کرد: امید واثق داریم تا زمان ظهور بقیه‌الله الاعظم (عج) نیازی به انجام وظیفه اصلی خبرگان نباشد اما پیش‌بینی از ارکان مهم ثبات و اقتدار نظام است و بر این اساس مجلس خبرگان در چهار سال گذشته بانک اطلاعاتی قوی و محرمانه‌ای از عناصر واجد شرایط رهبری گردآورده است.

هرکسی که از جانب شورای نگهبان تأیید نشده آدم بدی نیست
امام‌ جمعه مرودشت در ادامه خطاب به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی این شهرستان تصریح کرد: تا به امروز در یک فضای رقابتی با یکدیگر بوده‌اید اما از فردا همان رفاقت سالم خود را از سر گرفته و کاندیداهایی که رأی نیاوردند از اکنون در توجیه طرفداران خود تلاش کنند تا خدای‌نکرده سلامت انتخابات را خدشه‌دار نکرده و با یک‌سری جوسازی‌ها از متشنج کردن فضا دوری کنند.
احمدی همچنین خطاب به مردم این شهرستان گفت: حق حیات و اظهارنظر و زندگی را از کسی نگرفته و در مورد کاندیداهایی که صلاحیت آن‌ها توسط هیئت‌های نظارت و اجرایی و شورای نگهبان احراز نشده قضاوت سطحی و عجولانه نکنید زیرا این تصمیم شورای نگهبان بوده که افرادی در جایگاه فعلی برای تصدی کرسی مجلس شورای اسلامی شرایط آن‌ها احراز نشده و به معنای آن نیست که دیگر هیچ جایگاهی بین مردم نداشته و توانایی تصدی پست در قسمت‌های دیگر نظام را ندارند.

هرکسی از جانب شورای نگهبان تأیید شد آدم خوبی نیست
خطیب جمعه کازرون با بیان این‌که این‌چنین نیست که تمام کسانی که شورای نگهبان آنان را تائید کرده آدم‌های خوبی هستند خاطرنشان کرد: شورای نگهبان بر اساس قرائن و شواهد تصمیم می‌گیرد و از زوایای زندگی و رفتار افراد خبر ندارد.
خرسند گفت: بسیاری افراد در این کشور روزی در مجلس بودند اما الان در خارج از کشور علیه نظام اسلامی توطئه می‌کنند.

نسبت به وضعیت کنونی منصف باشید
امام جمعه موقت لارستان با تأکید بر رعایت انصاف در مسائل سیاسی جاری در کشور، یادآور شد: به‌یقین مشکلاتی در بحث اقتصادی، معیشت، مسکن، بیکاری و غیره در کشور وجود دارد، اما باید منصفانه ابراز نظر کنیم.

منتخبین بی ادبی نکنند
امام جمعه جهرم گفت: همگی باید در انتخابات ادب اسلامی را رعایت کنند و خود را تسلیم محض قانون بدانند و آن‌ کسی که رأی اکثریت را می‌آورد نسبت به دیگر رقبا بی‌ادبی سیاسی نکند و حرمت ایام فاطمیه را نیز نگه دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار