رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۵۸ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در خراسان جنوبی صادر شد که از لحاظ اشتغال و سرمایه گذاری به ترتیب رشد بیش از ۳ و ۱۲ برابری داشته است.
کد خبر: ۱۸۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 22 February 2016
 داوود شهرکی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با نظارت و پیگیری مستمر تعداد 58 فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری 3 هزار و 332 میلیارد ریال با اشتغال 870 نفر در 11 ماهه اول سال 94 در استان خراسان جنوبی صادر شده است.

وی افزود: پروانه‌های صادره از نظر تعداد 115 درصد، از نظر سرمایه گذاری بیش از 12 برابر و از نظر اشتغال 225  درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال 93 نشان می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در مدت فوق تعداد 114 فقره جواز تأسیس با پیش بینی سرمایه گذاری 2 هزار و 797 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال هزار و 603 نفر صادر شده است.

شهرکی همچنین از برگزاری دوره آموزشی دو روزه راهکارهای کاهش مصرف برق در صنایع 12 اسفندماه در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: حسب هماهنگی‌های انجام شده با دفتر آموزش، پژوهش و فناوری وزارت متبوع، این سازمان در نظر دارد دوره آموزشی راهکارهای مصرف برق در صنایع را در تاریخ‌های  12 و 13 اسفند ماه به مدت 16 ساعت  برگزار کند.

وی تصریح کرد: حضور در این دوره برای شرکت کنندگان رایگان بوده و گواهینامه معتبر صادر خواهد شد و علاقه مندان شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به اداره آموزش سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه یا با شماره تماس 6-32212883 داخلی 634 و یا 32225511 تماس حاصل فرمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی همچنین از برگزاری دوره آموزشی اصول مدیریت ارتباط با مشتری و سنجش رضایت (CRM) خبر داد و گفت: این دوره آموزشی نیمه اسفند در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

شهرکی افزود: دوره آموزشی دو روزه اصول مدیریت ارتباط با مشتری و سنجش رضایت 16 اسفند ماه به مدت 16 ساعت با هدف توانمندسازی مدیران واحدهای صنعتی برای تعامل بیشتر، ترغیب، گسترش و ارائه خدمات بهتر به مشتریان و با همکاری سازمان مدیریت صنعتی  برگزار می‌شود که حضور در این دوره برای شرکت کنندگان رایگان بوده و گواهینامه معتبر توسط وزارت متبوع صادر خواهد شد
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار