نماینده ولی فقیه در کردستان:
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: همه مردم باید از حق رای خود استفاده کنند و هر کس مکلف است به وظیفه خود عمل کرده و باید برای انتخاب افراد دلسوز و توانمند تلاش کند و یقین داشته باشد که انتخاب نمایندگان اصلح در واقع کمک مستقیم به دستگاه‌های اجرایی و هموار نمودن مسیر توسعه کردستان است.
کد خبر: ۱۸۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱ 17 February 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در نشست هم‌اندیشی فعالین سیاسی، فرهنگی استان با موضوع سلامت انتخابات، زمینه ساز مشارکت حداکثری است، اظهار کرد: مجموعه زیادی در تلاش هستند که انتخابات در سلامت کامل، با امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار شود .

وی گفت: همه باید تلاش کنند تا صالح‌ترین فرد که می‌تواند برای استان مفید و مثمر ثمر باشد را انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: بنده و سایر مسئولان در تلاش هستیم که همه زمینه‌ها برای یک انتخابات پرشور را فراهم کنیم و توصیه‌ ما به عموم حرکت در مسیری است که سلامت انتخابات را رقم زده و زمینه‌ساز رشد استان در آینده شود.

وی گفت: همه مجموعه‌های درگیر در انتخابات یک هدف کلی دارند و آن سلامت انتخابات و برگزاری آن در امنیت کامل است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: گفتمان انقلاب اسلامی ایران یک تحول اساسی و عمده را به وجود آورد و گفتمان اسلامی را در مقابل گفتمان مادی قرار داد و تمدن اسلامی در تقابل با غرب و تمدن مادی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون می‌بینیم که دشمنان برای ضربه زدن به نظام از هر راه و وسیله‌ای استفاده کردند و انتخابات نیز یکی از ابزارهایی است که برای نفوذ و ضربه انتخاب کرده‌اند تا بتوانند تفکر مادی خود را غالب کرده و به اهداف خود برسند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: یکی از اهداف والای انقلاب اسلامی ایران صدور آن به دیگر کشورها است و تلاش برای حاکم شدن اسلام بر تمام گیتی یکی از اهداف انقلاب است که برای رسیدن به این مهم نظام ما باید محکم و قوی شود و بقیه ملت‌ها را به تکاپو و حرکت وا داشته و به آن هدف والا برساند.

وی افزود: اختلاف نظر و سلایق درون کشور همیشه وجود داشته و این امر طبیعی همچنان تداوم دارد اما این اختلاف‌ها نباید ما را از اهداف مشترک‌مان که استواری و امنیت نظام است دور کند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی به فعالیت گروه‌ها و احزاب مختلف در جریان انتخابات اشاره کرد و گفت: همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی همه باید یک هدف داشته باشند و آن افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است چرا که این امر برای نظام بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: همه ما ایرانی هستیم و باید برای عزت و اقتدار کشور تلاش کنیم و مشارکت در انتخابات یکی از راه‌های ارتقای امنیت و عزت کشور است.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: هر چقدر ملت ایران پرشورتر و قوی‌تر در صحنه انتخابات حاضر شوند دشمنان ناامید و مایوس‌تر می‌شوند.

وی به وظایف گروه‌ها و فعالان سیاسی اشاره کرد و گفت: همه احزاب فعال در انتخابات باید به وجوه مشترک نظام یعنی امنیت توجه کنند که این به سود همه مردم است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به آغاز فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداها افزود: اینجانب به عنوان یکی از خدمتگزاران این نظام یک قدم برای رد صلاحیت هیچ شخصی برنداشته‌ام و از رد صلاحیت افراد هم خوشحال نمی‌شویم اما تشخیص صلاحیت افراد بر عهده قانون است.

وی خاطر نشان کرد: همه باید دقت کنند که به نتیجه سازنده‌ای برسیم و تلاش کنیم فردی برای استان انتخاب شود که برای استان مفیدتر باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و امنیتی موظف هستند برای برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت کامل و مشارکت حداکثری تلاش کنند و مکلف هستند کمال دقت را در انجام وظیفه داشته باشند.

وی افزود: همه مردم باید از حق رای خود استفاده کنند و هر کس مکلف است به وظیفه خود عمل کرده و باید برای انتخاب افراد دلسوز و توانمند تلاش کند و یقین داشته باشد که انتخاب نمایندگان اصلح در واقع کمک مستقیم به دستگاه‌های اجرایی و هموار نمودن مسیر توسعه کردستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار