کد خبر: ۱۸۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴ 15 February 2016


پارک 10 هکتاری نرگس کرج به مرحله بهره‌برداری رسید

شهردار منطقه 7 شهرداری کرج از اتمام عملیات تکمیل و بهسازی پارک 10 هکتاری گل نرگس و بلوار باغستان در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج،‌ علیرضا کیان احداث پارک‌ها و توسعه فضای سبز را به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های منطقه 7 شهرداری کرج و مدیریت شهری در راستای ارتقای خدمت‌رسانی دانست و آن را عاملی کلیدی در سلامت روحی و روانی شهروندان ذکر کرد.

مدیر منطقه 7 شهرداری کرج افزود: پارک گل نرگس با مساحتی حدود 10 هکتار از جمله بزرگترین فضاهای سبز موجود و قابل دسترس منطقه است که به لحاظ موقعیت مکانی در غربی‌ترین قسمت منطقه واقع شده است و تاکنون جهت بهسازی و تکمیل این پروژه بالغ بر 5 میلیارد تومان هزینه شد.

کیان گفت: احداث سکوی آبگیری به صورت بتنی جهت آبگیری تانکرهای فضای سبز، عملیات دیوارکشی به طول 100 متر با ارتفاع 1 متر جهت پارکینگ سازمان بازرسی، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری داخل پارکینگ بیش از 200 مترمربع در سازمان بازرسی، اجرای بیش از 20 هزارمتر مکعب عملیات خاکی جهت اجرای پیاده‌رو رینگ جنوبی پارک گل نرگس از جمله اقداماتی است که در عملیات احداث این پارک به انجام رسیده است.

وی در خصوص عملیات جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی در این پارک گفت: 2 هزار و 500 مترمربع عملیات جدول‌گذاری در رینگ جنوبی پارک نرگس و 7 هزار متر عملیات پیاده‌روسازی در ضلع شرقی، جنوبی و غربی پارک نیز به انجام رسیده است.

شهردار منطقه 7 شهرداری کرج در ادامه روح حاکم بر فعالیت‌های مدیریت شهری را همدلی و همزبانی همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی دانست و بیان کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که تمرکز سرانه‌ها و امکانات رفاهی به سمت مناطق مرفه و برخوردار شهر گرایش پیدا نکند و با نگاهی عدالت‌محور به دنبال پراکندگی عادلانه پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی، خدماتی، ورزشی و فرهنگی باشیم.

وی یادآور شد: با همت حوزه عمران منطقه 7 شهرداری کرج مقدار زیادی از عملیات بهسازی پارک و پایانه باغستان به آزادی هم اجرایی شده است.

کیان در پایان ضمن اشاره به رشد ناموزون شهرها و تخریب فضای سبز و زمین‌های حاصل‌خیز یادآور شد: لازم است قوانینی اتخاذ شود که از قدرت اجرایی برخوردار بوده و هرگونه ساخت و ساز را مشروط بر اختصاص زمینی برای فضای سبز قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار