معاون استاندار مازندران
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش‌رو داریم که حضور گسترده امروز در راهپیمایی 22 بهمن مکمل خلق حماسه دیگر در هفتم اسفند خواهد بود.
کد خبر: ۱۷۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 11 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، حسن خیریانپور امروز در مراسم برگزاری راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به اینکه مردم شهرستان چالوس امروز با احساس مسئولیت به ندای مقام معظم رهبری و مسئولان نظام حماسه‌ای دیگر خلق کردند، اظهار کرد: این حضور گسترده به‌منظور رقابت در کسب قدرت و خواستن فزون‌طلبی نیست بلکه هدف این بود که سنت‌های خداوند را که نشانه راه او است به زمین برگردانند تا بندگان مظلوم و محروم در امان بمانند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران فجر را به‌معنای شکفتن و نمایان شدن عنوان کرد و افزود: با فجر انقلاب اسلامی ایران ظلم، ستم، استبداد، استکبار و نظام شاهنشاهی رو به نابودی رفت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه مشروعیت الهی و مقبولیت عمومی بر کشور حاکم شد.

وی از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به‌عنوان سه دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: باید این نعمت بزرگ را پاس داشت و مسئولان باید همواره خود را خدمت‌گزار مردم دانسته و از هیچ کوششی برای خدمت‌ بهینه و مطلوب به‌مردم دریغ نکنند.

خیریانپور با مقایسه انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌های بزرگ دنیا اظهار کرد: انقلاب سایر کشورها تنها توسط قشر خاصی از مردم رخ می‌داد اما در انقلاب اسلامی ایران مردم از هر قشر، صنف و سنی به میدان آمدند و همانند امروز که بعد از 37 سال از پیروزی انقلاب آمدند و به ندای رهبر و مسئولان کشور پاسخ مثبت دادند.

وی انقلاب اسلامی ایران را انسجامی از تمامی ملت بزرگ ایران خواند و ادامه داد: در سایر انقلاب‌ها ایدئولوژی، فرماندهی و معماری هر کدام با یک فرد بود اما در انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) شخصا ایدئولوژی، فرمانده و معمار بودند و با کمک تمام مردم کشور انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران اضافه کرد: امروز دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از ملت ایران در این اقیانوس متلاطم و ناموزون بین‌المللی با تکیه بر بزرگ‌ترین قدرت سیاسی جهان یعنی اسلام‌گرایی و اعاده عزت به‌نفس قدرت‌مندانه به‌سمت اهدافش در حرکت است.

وی با بیان اینکه امروز ملت ما با هدایت‌های مقام معظم رهبری و تدبیر رئیس جمهور و تلاش مجموعه خانواده دولت و تیم هسته‌ای با دیپلماسی فعال توانست دستاوردهای هسته‌ای ایران را محافظت کرده و برجام را به‌فرجام مناسب و در خور حق مردم تبدیل کند، تصریح کرد: بعد از 37 سال دولت با دیپلماسی قوی توانست در مجامع بین‌المللی از حق ملت دفاع کند و تحریم‌های ظالمانه و تحقیر‌های ناجوانمردانه را در سیاست خارجی مرتفع کند.

وی به تشریح دستاوردهای کشور در سیاست‌های داخلی و خارجی در سال 94 پرداخت و اضافه کرد: ملت ما در سیاست خارجی توانست موضوع هسته‌ای را به نتیجه برساند و در سیاست داخلی نیز دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش‌رو دارد که حضور گسترده امروز در راه‌پیمایی 22 بهمن مکمل خلق حماسه دیگر در هفتم اسفند خواهد بود.

خیریانپور با اشاره به اینکه حضور مردم شهرستان چالوس مایه مباهات می‌باشد، افزود: این شکل از اراده و حضور گسترده موجب می‌شود تا در سیاست خارجی هیچ‌کشوری اهدافش را بر ما تحمیل نکند که این خود به‌معنای واقعی استقلال و آزادی است.

وی با بیان اینکه کشور ما امروز در تمام زمینه‌ها حق انتخاب داشته و خود سرنوشت خویش را رقم‌ می‌زند، اظهار کرد: ملت ما نباید از این امتیاز و نعمتی که به‌راحتی در اختیارشان قرار گرفته است به‌سادگی بگذرند بلکه باید به‌درستی از این مواهب استفاده کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران به ذکر نکاتی که در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد تاکید کرد و گفت: مجریان برگزاری این انتخابات به‌عنوان امانت‌دار مردم و کاندیداها بوده و باید مبنای کار خود را بر اساس قانون قرار دهند.

وی ضمن تاکید به کاندیداها در مورد رعایت اصول اخلاقی و دینی و رعایت کامل قوانین و مقررات و پرهیز از دادن وعده‌های غیرعملی و تخریب رقبا گفت: مردم نیز باید با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی تجلی حضور خود را نشان داده و از حق رأی دادن خود به‌بهترین صورت استفاده کنند.

خیریانپور افزود: رسیدگی به مشکلات مردم با نگاه گره‌گشایی، شناختن پروژه‌های محرک توسعه استان، آگاهی به ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل و برنامه‌ریزی و نظارت برای عملیاتی کردن اهداف از مهم‌ترین کارهای است که استاندار مازندران به مدیران استانی توصیه می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌هایی مانند بندر، فرودگاه، زمین‌های حاصل‌خیز، دریا، جنگل و دیگر مواهب الهی در استان مازندران گفت: غرب استان مازندران نیز با توجه به جایگاه ویژه‌ای که در گردشگری و جذابیت‌های طبیعی دارد باید با همکاری و همفکری مدیران این استعدادها را به بروز و ظهور رساند و به‌روند توسعه این منطقه شتاب بخشید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران در پایان اجرای برنامه‌هایی مانند تفویض اختیار مدیران کل به‌مدیران شهرستان‌های غرب مازندران و حضور مدیران کل در این منطقه توسط استاندار را از مهم‌ترین راه‌های تسهیل مشکلات مردم این منطقه عنوان کرد و گفت: چالوس به‌عنوان یکی از مدخل‌های ورودی استان مازندران با قدمت، توانمندی، ظرفیت‌ها و نیروهایی که دارد نقش مهمی در استان ایفا کرده و باید با برنامه‌ریزی دقیق توسط مسئولان این استعدادهای بالقوه را به بالفعل رساند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار