کد خبر: ۱۷۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 10 February 2016


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر حمایت قاطع از نظام اسلامی است که بارها در طول 38 سال پیروزی انقلاب برای جهانیان به اثبات رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا، افزود: این حضور پشتوانه برای نظام اسلامی است و زمینه ای برای حضور حداکثری در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری درسالجاری به شمارمی رود.

وی ادامه داد: 22بهمن بنا برفرمایش 22 بهمن از ایام الله است و دنیا چشم انتظار حضور مردم بوده و این حضور ازسوی جهانیان رصد می شود چراکه بیانگر حمایت از نظام اسلامی و آرمان های انقلاب است .

روحی یزدی گفت: این حضور کما فی سابق چشم جهانیان را به خود خیره خواهد کرد و نگرش دنیا با این حضور حداکثری به نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت آن تغییر می یابد و پشتوانه مردمی آن همچنان به اثبات می رسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اضافه کرد: با حضورحداکثری مردم صلابت آنان در حفظ آرمان های انقلاب به نمایش گذاشته شده و همچنان سربلند خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم بارها درشرایط خاص و حساس مدافع آرمان های نظام اسلامی بوده اند و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل (ره) باردیگر دشمنان را در توطئه چینی ناامید می سازند تا زمینه ای برای حضور حداکثری آنان برای انتخابات هفتم اسفندماه فراهم شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار