مدیر کل استاندارد مازندران گفت : در ماه جاری برای 39 دستگاه انواع خودرو سواری، تاییدیه انطباق استاندارد برای واردات صادر شد.
کد خبر: ۱۷۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 08 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، مسعود جوادی اظهار کرد : مجوز وارداتی برای انواع خودرو های سواری مجاز در کلاس های مختلف، در ماه جاری به ارزش 74 میلیارد و 420 میلیون ریال در استان صادر شده است.


مدیرکل استاندارد استان مازندران با بیان این که کالاهای دارای نشان استاندارد ، نیاز به کنترل کیفیت مجدد و صدور گواهی نامه انطباق ندارند ، تصریح کرد : براساس قانون ، خودرو ازجمله کالاهای مشمول استاندارد اجباری برای واردات بوده که ترخیص و ورود این خودرو های خارجی به کشورکه عمدتا ازبرندهای تویوتا،کیا،لکسوس و هیوندا بوده اند پس از آزمون کنترل کیفیت و انطباق آنها با استاندارد های مربوطه ،صدور گواهی بازرسی معتبر،امکان پذیر شد.


جوادی بیان داشت : امسال 84 مجوز وارداتی برای ورود انواع غلات شامل گندم و ارزن خوراکی انسان ، جو و ذرت دامی و روغن خام کلزا به ارزش یک تریلیون و 419 میلیارد ریال و به وزن 195 هزار تن در استان نیز پس از ارزیابی کیفیت و انطباق با مقررات استاندارد صادر شد.


وی افزود : درآمد حاصله این اداره کل از محل ارائه خدمات کنترل کیفی به این مقدار کالاهای وارداتی بیش از 10 میلیارد ریال بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار