معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: 31 کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از مازندران در مرحله دوم تأیید صلاحیت شدند.
کد خبر: ۱۷۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 07 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، علیرضا یونسی‌رستمی درباره آخرین آمار از رد و تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از 9 حوزه انتخابیه در استان مازندران اظهار کرد: امسال دو انتخابات مهم را در هفتم اسفند پیش‌ رو داریم که در استان برنامه‌ریزی شده است تا از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری بهتر این حماسه استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه مردم به‌دنبال توسعه کشور به‌دور از حاشیه‌سازی هستند، افزود: مردم از وضعیت‌های نامناسب خسته شدند دولت و مسئولان تلاش می‌کنند تا به متن بپردازند و به حاشیه نروند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه صدای مردم با انداختن رأی در صندوق‌ها شنیده می‌شود، اضافه کرد: قدرت اصلی تحولات در کشور دست مردم است که با آرا خود افراد نخبه را سرکار می‌آورند.

وی به وضعیت احراز صلاحیت کاندیداها در مجلس شورای اسلامی در مازندران پرداخت و گفت: 305 نفر از کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند که از این تعداد 12 نفر در مرحله نخست انصراف دادند و 138 نفر تأیید صلاحیت شدند.

یونسی با بیان اینکه 31 نفر از کاندیداهای نمایندگی مجلس در مازندران در مرحله دوم تأیید صلاحیت شدند، افزود: 169 نفر از کاندیداهای مازندرانی برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دو مرحله تأیید صلاحیت شدند.

وی بیان کرد: در بررسی مجدد صلاحیت‌ها یک کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در قائم‌شهر که در مرحله نخست تأیید صلاحیت شد در مرحله دوم صلاحیتش احراز نشد که فرصت اعتراض برای این کاندیدا وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی مازندران با تأکید بر رعایت اخلاق تبلیغاتی کاندیداها در ایام انتخابات، تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی باید با محوریت معرفی فرد و برنامه‌ها باشد نه اینکه کاندیدای دیگر را تخریب کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم افراد شایسته را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی به خانه ملت معرفی می‌کنند، ادامه داد: تخلف انتخاباتی در مازندران دیده شد که با تذکر و توصیه به کاندیدا کاهش یافته است.

یونسی با اعلام اینکه تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رسانه‌های مجازی رصد می‌شود، اظهار کرد: هدف کاندیداها از تبلیغ باید معرفی خود و برنامه‌های آینده باشد.

یونسی با بیان اینکه روز گذشته قرعه‌کشی تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در رسانه ملی و شبکه تبرستان انجام شد، گفت: در کمیته بازرسی تبلیغات انتخاباتی نحوه پخش برنامه انتخاباتی خبرگان رهبری تصمیم‌سازی شد تا در شبکه تبرستان به سمع و نظر بینندگان مازندرانی برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار