مدیر شعب موسسه کوثر استان قم خبر داد:
مدیر امور شعب موسسه اعتباری کوثر استان قم با اشاره به عملکرد مثبت و نقشه راه مناسب از انتخاب موسسه اعتباری کوثر به عنوان یکی از ده شرکت پیشرو و برتر در همایش شرکت‌های برتر ایران خبر داد.
کد خبر: ۱۷۶۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷ 06 February 2016
انتخاب موسسه کوثر جزء ۱۰ شرکت پیشرو و برتر ایران
به گزارش تابناک قم، مسعود اقدسی مدیر امور شعب موسسه اعتباری کوثر استان قم در نشست خبری که به مناسبت سالروز تأسیس موسسه مالی اعتباری کوثر برگزار شد با تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم در سازمانی که مزین به نام مبارک کوثر است موفقیت‌ها و افتخارات بی‌شماری برای موسسه به همراه داشته است که یکی از آن‌ها اخذ مجوز پذیره نویسی سهام موسسه از سوی بانک مرکزی در بازار بورس بهادار در سال 90 است.

مدیر امور شعب موسسه اعتباری کوثر استان قم با بیان اینکه ثبت موسسه اعتباری کوثر در اداره ثبت شرکت‌ها و بازگشایی نماد کوثر در فرابورس از دیگر افتخارات موسسه است افزود: مجوز فعالیت موسسه و افزایش سرمایه اولیه، مجوز پذیره نویسی برای افزایش سرمایه و نهایتاً ثبت افزایش سرمایه ثانویه از 3 هزار میلیارد به 6 هزار میلیارد ریال برای تبدیل شدن به بانک در بهمن ماه 94 از دیگر رویدادهای مهم در موسسه است.

وی با اشاره به عملکرد مثبت و نقشه راه مناسب از انتخاب موسسه اعتباری کوثر به عنوان یکی از ده شرکت پیشرو و برتر در همایش شرکت‌های برتر ایران خبر داد و گفت: این رویداد نشانه درایت و مدیریت متعالی و تخصصی مدیر عامل موسسه آقای رضایی است.

اقدسی با اشاره به لزوم اقدام در بستر کارهای فرهنگی تصریح کرد: خداوند را شاکریم که مانند سنوات گذشته توانسته‌ایم شرکت فعالانه در جشن‌ها و اعیاد مذهبی و ملی و ولادت‌ها و همچنین مراسم عزاداری و ایام شهادت و برنامه‌های فرهنگی ائمه اطهار و برنامه‌های بزرگداشت 19 دی و دهه فجر داشته باشیم و این را مایه افتخار مدیریت و کارکنان استان قم می‌دانیم.

وی با برشمردن نمونه‌هایی از فعالیت‌های مانند جشن ولادت پدر بزرگوار امام عصر (عج) امام حسن عسکری و مراسم وفات بانوی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)، مراسم 19 دی، دهه بصیرت و مشارکت در همایش بنیاد ملی نخبگان و جشنواره فیلم و تئاتر دهه فجر گفت: هدف فعالیت‌های فرهنگی کوثر تحقق فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت به قم خدمت به کشور و آبروی نظام محسوب می‌شود، بوده است.

انتخاب موسسه کوثر جزء ۱۰ شرکت پیشرو و برتر ایران

مدیر امور شعب موسسه اعتباری کوثر استان قم افزود: تولید اپلیکشین قیام 19 دی و نصب تاریخ نگار انقلاب از 9 دی تا 22 بهمن در ورودی شهر قم از دیگر توفیقات موسسه در راستای فعالیت‌های فرهنگی بوده است که برای اولین بار انجام شده است.

اقدسی ادامه داد: سعی کرده‌ایم در این ایام با بازدید گروهی از موزه عبرت و حضور در مرقد مطهر امام راحل تجدید عهد و میثاقی با آرمان‌های انقلاب و رشادت‌های دلیر مردان این آب و خاک داشته باشیم.

وی افزود: تولید کتاب انقلاب اسلامی ایران نیز در راستای ایفای مسئولیت انقلابی ما در کنار دیگر نهادها و سازمان‌ها پیشکش کوچکی خواهد بود تا به قدر وسع خود در بزرگداشت این روزها قدمی برداشته باشیم.

مدیر شعب استان قم با اشاره به حساسیت موجود در استان قم و نزدیک شدن به روزهای انتخابات اظهار داشت: خانواده موسسه اعتباری کوثر در استان قم علیرغم اینکه وابستگی به گروه و جناحی ندارد علاوه بر حضور پرشور و پررنگ همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن که وظیفه ذاتی همه مردم ایران است در روز انتخابات نیز حضور حداکثری خواهد داشت.

اقدسی همچنین به محصولات جدید موسسه تحت عنوان صندوق سرمایه گذاری کوثر یکم و صندوق آرمان به عنوان سپرده گذاری‌های جدید با هدف پرداخت سود علی‌الحساب مناسب به مشتریان و جذب سرمایه گذاری که مطابق با سیاست‌های بانک مرکزی است اشاره کرد.

وی با تقدیر و تشکر از مسئولان و مردم شریف استان قم در راستای اعتلای نام مقدس کوثر از همه خواست تا با نظرات و پیشنهادت خود این مجموعه را در خدمت رسانی بهتر یاری کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار