فرماندار اردبیل از برگزاری یادواره شهدای والفجر هشت و شهدای انقلاب محلات سیزده‌گانه اردبیل همزمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ 04 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره‌های شهدا در اردبیل اظهار کرد: این یادواره 20 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد هاشمیه سلمان‌آباد اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این برنامه در کنار دیگر یادواره‌های شهدا و میهمانی لاله‌ها که عصر امروز در گلزار شهدا برگزار می‌شود زمینه‌ای برای تجلیل از مقام و منزلت شهداست که بیش از هر زمان دیگر ما به این اقتدار و صلابت نیاز واقعی داریم، افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به یک ظرفیت عظیم در تبیین مبانی دینی، اعتقادی و ارزشی همچون تداوم فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند است تا بیش از هر زمان دیگر بتوانیم هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صحیح، درست و منطقی را انجام دهیم.

فرماندار اردبیل عظمت، شکوه و صلابت نظام اسلامی را مرهون خون شهدا و پاسداری ملت ایران از این سرمایه عظیم توصیف کرد و افزود: اگر یادواره‌ای برگزار می‌شود و یا تلاشی جدی برای قدردانی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام می‌شود همه انجام وظیفه آن هم به مقدار اندک و حقیر است چرا که نمی‌توانیم زحمات و تلاش‌هایی که ایثارگران در دفاع از این مرز و بوم و کشور انجام داده‌اند را ذره‌ای جبران کنیم.

زنجانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در مقطع حساسی قرار دارد که اطراف نظام اسلامی ما را بدخواهان ملت‌های آزادیخواه با انواع حیله‌ها و نیرنگ‌ها تبدیل به جنگ و کشتار و نفاق و دودستگی کرده‌اند، یادآور شد: در چنین شرایطی انقلاب اسلامی ایران به برکت پیام جهانی و پشتوانه سرمایه عظیم معنوی هیچ وقت از مسیر اصلی و اخلاق‌مدارانه خود دور نشده و یا از آن غفلت نکرده است.

وی با بیان اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی و سالگرد این ایام شایسته است تا این دستاوردهای عظیم و غنای فرهنگی و معنوی بیش از هر زمان دیگر نمودی واقعی‌تر پیدا کند، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در حالی در قله سرافرازی عزت و صلابت است که این سرمایه معنوی هیچ وقت رنگ نمی‌بازد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار