معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: قانون باید سرلوحه کار شهرداری ها باشد و منافع عمومی در این مجموعه ها بر منافع شخصی افراد برتری داشته باشد چرا که اولین تخلف از قانون آخرین تخلف به شمار خواهد رفت.
کد خبر: ۱۷۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 01 February 2016
به گزارش تابناک تبریز،مهندس محمدصادق پورمهدی در آیین معارفه شهردار جدید مرند، افزود: در برخورد با تخلفات شهرداری‌ها، شوراهای اسلامی و دستگاه‌های مختلف هیچ‌گونه اغماضی نداشته‌ایم و احکام متعددی با هدف سالم‌سازی نظام اداری صادر شده است.

وی، مدیریت شهرداری را نیازمند تعامل با همه دستگاه های اجرایی و دولتی دانست و افزود: دوری جستن از گروه های سیاسی و پرهیز از عملکرد سیاسی یکی دیگر از اصول کاری شهردار است.

پورمهدی با بیان این که دولت عزم خود را برای مبارزه با مفاسد اداری جزم کرده است، گفت: مدیران دستگاه ها قبل از اینکه نهادهای امنیتی و قوه قضاییه بر زیرمجموعه آنها رسیدگی کنند باید با تخلف های اداری زیرمجموعه خود مقابله کنند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی شهرداری مرند را به چابک سازی و برون سپاری فعالیت های عمرانی فراخواند و افزود: شهرداری مرند مجاز به افزودن نیروهای جدید در قالب های مشاوره و غیره نیست و توجه اصلی شهرداری مرند باید به پروژه های نیمه تمام شهر معطوف شود.

پورمهدی از کمک 60 میلیارد ریالی دولت در9 ماهه اخیر به شهرداری مرند خبر داد و گفت: دولت برای کمک به شهرداری مرند جهت پرداخت بدهی های خود طبق چارچوب قانونی آمادگی دارد.

وی مرند را یکی از شهرستان های مهم استان دانست و گفت: مرند پتانسیل بالایی جهت توسعه روزافزون دارد و توسعه این شهرستان به توسعه استان کمک می کند.

فرماندار مرند نیز با اشاره به اتفاقات اخیر شهرداری مرند و آسیب رسیدن به اعتماد مردم نسبت به مجموعه مدیریتی شهرستان بیان کرد: وظیفه اساسی شورا و شهردار جدید احیای اعتماد خدشه دار مردم است.

تقی کرمی افزود: تنها راه موثر اعتماد سازی دوباره مجموعه شهرداری مرند، ارتباط مستمر با مردم و ارائه خدمات بی منّت است.

وی شهرداری را ویترین خدمتی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه تمامی مراکز تجاری، صنعتی، رفاهی و فرهنگی در مرکز شهرستان متمرکز شده است و مردم همیشه به مرکز مراجعه می کنند، عملکرد شهرداری با مورد سنجش قرارگرفتن توسط مردم می تواند نشانگر عملکرد همه دستگاه های دولتی و اجرایی باشد.

وی افزود: شهردار جدید وام دار هیچ گروه یا شخص خاصی نیست بلکه فقط وام دار همشهریان مرندی است و باید در راستای خدمت به آنها تلاش کند.

در این جلسه ' رسول حسین زاده ' که سابقه نائب رئیسی و عضویت در شورای اسلامی شهر جلفا، شهرداری جلفا و مدیریت امور حقوقی سازمان منطقه آزاد ارس را دارد به عنوان شهردار جدید مرند معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار