خط زدن قهرمان مسابقات انتخابی استان از مسابقات انتخابی تیم ملی به حاشیه ای برای هیئت ووشوی قم تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۷۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 30 January 2016
به گزارش تابناک قم، قرار است از فردا مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو به میزبانی قم برگزار شود و بیش از 500 نفر از چهره های مطرح و حرفه ای این رشته ورزشی به مدت سه روز به رقابت بپردازند تا نفرات برتر به اردوی تیم ملی برای مسابقات آسیایی و جهانی معرفی شوند.
 
در استان قم به علت میزبانی این امکان وجود دارد که دو تیم در این مسابقات به رقابت بپردازند و 12 نفر نماینده قم در این مسابقات با برگزاری مسابقات انتخابی درون استانی در این رقابت ها شرکت می کنند.

اما در مسابقات انتخابی تیم قم تخلفی بزرگ رخ داده و گویی برخی با لابی نفر اول انتخابی استان قم در وزن 60 کیلوگرم را از مسابقات حذف کرده و فرد مورد نظر خود را در جدول رقابت ها گنجانده اند.

جایی که محمد جواد اسمی خانی نفر اول رقابت های انتخابی قم جای خود را به امیر نجفی که در مسابقات انتخابی اصلا شرکت نکرده داده است.

در این رابطه طبق شنیده ها کار به سطح فدراسیون و برخی چهره های مطرح این رشته ورزشی کشیده و با آنکه به نظر جدول رقابت ها بسته شده است اما این موضوع به جنجالی برای هیئت ووشوی قم تبدیل شده است.

همین تخلف باعث شد تا این موضوع را از رییس هیئت ووشوی قم جویا شویم که وی از این اقدام ابراز نارضایی کرد.

مهدی اردستانی در گفتگو با خبرنگار جام پارسی در قم اظهار داشت: اسمی خانی از چهره های آینده دار استان و رقیب ایشان امیر نجفی نائب قهرمان جان است و بنده مخالف خط زدن وی بوده و هستم و نباید کسی که در مسابقات انتخابی استان نفر اول شده خط می خورد.

وی امیر نجفی را سرمایه استان دانست و افزود: نجفی به دلایل مختلفی نتوانست در انتخابی استان شرکت کند و کمیته فنی استان تصمیم گرفت وی جایگزین اسمی خانی ای شود که قهرمان انتخابی شده بود که بنده از همان ابتدا مخالف این کار بودم ولی یک رای بیشتر در این کمیته نداشتم.

رییس هیئت ووشوی استان قم به صحبت های خود با رییس فدراسیون ووشو اشاره کرد و گفت: اسمی خانی حقش حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی است و بنده در تلاش هستم تا نظر فدراسیون را برای حضور وی در این مسابقات جلب کنم که انشالله این اتفاق خواهد افتاد.

به هرجهت این مسابقات در کنار حساسیت های بالای خود برای استان قم به مراتب دارای اهمیت و ویژگی های خاصی است که می تواند باعث افزایش انگیزه ورزشکاران قمی شود ولی اینگونه برخورد های سلیقه ها حتما به این رشته ورزشی ضربه خواهد زد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار