با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی دفتر باشگاه خبرنگاران چرام با همکاری شورا و شهرداری چرام افتتاح شد
کد خبر: ۱۷۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 29 January 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آئین افتتاح دفتر باشگاه خبرنگاران حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ،معاون فرهنگی و مسئولان شهرستانی چرام و اصحاب رسانه چرام برگزار شد.

دهبانی پور ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران چرام بیان کرد:خبرنگاران در راستای جلب اعتماد مردم هم می تواننداخبار و مطالبات مردم را بیان کنند و هم در جهت بهبودی و آبادی منطقه اقدامات مناسب و پسندیده ای انجام دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از شهردار محترم چرام و شورای شهر و مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام جهت تهیه مکان انجمن و همکاری برای افتتاح دفتر باشگاه خبرنگاران در شهر چرام که امیدواریم گام و قدم مبارکی باشد.

دهبانی پور بیان کرد:طبیعتا این نگاه و توجه به اهمیت کار خبرنگاران می تواند امیدوار کننده باشد که به توسعه ای مطلوب که مدنظر است و در راستای تعمیق فرهنگ غنی مملکت گام های اینچنینی فراوانی برداشته شود.

خبرنگاران چرام رسالت خود را به خوبی انجام می دهند

همچنین در آئین افتتاح دفتر باشگاه خبرنگاران چرام ،سید محمد تقوی مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ضمن تقدیر از حضور مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و هئیت همراه بیان کرد: اصحاب رساته چرام که همیشه مظلوم هستند و زحمت می کشند و گهگاهی مورد هجمه قرار می گیرند.

تقوی ابراز کرد:همه خبرنگاران چرام رسالت خود را به خوبی انجام می دهند و علیرغم همه محدودیت ها توانسته اند به خوبی در راستای مطالبات مردمی قدم های مثبتی بردارند و این دفتر با همیاری این عزیزان امروز افتتاح شد.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام ضمن تقدیر ویژه از شهردار و شورای شهر چرام بیان کرد:انصافا این عزیزانهمیشه حامی خبرنگاران و توسعه فرهنگ چرام بوده اند و مکان این باشگاه با همکاری این عزیان تهیه شد که امیدواریم با مساعدت و لطف این عزیزان تکمیل شود.

تقوی با بیان اینکه مدیر کل محترم ارشاد همیشه به حوزه فرهنگ و هنر لطف دارند تصریح کرد:باشگاه خبرنگاران چرام با توجه به اینکه تازه افتاح شده به اینترنت و سیستم سخت افزاری نیاز دارد که امیدواریم با مساعدت مدیر کل محترم و دیگر مسئولان این دفتر به سرانجام خوبی رسانده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار