مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت:
مدیر عامل شرکت آب فاضلاب استان گلستان خاطر نشان کرد ، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد قابل قبولی را تجربه کرده است چرا که در سال 93، 72 درصد از قبوض آب بهاء به صورت غیر حضوری و الکترونیکی پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۷۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 27 January 2016
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری  شرکت آبفا گلستان مهندس محمد هادی رحمتی  به مزایای پرداخت قبوض به صورت غیر حضوری اشاره کرد و یادآور شد: سهولت در انجام امور، کاهش حجم ترافیک شهری، صرفه‌جویی در مصرف سوخت، کاهش مغایرت‌های بانکی و بروز بودن حساب‌ها ار جمله مزایای پرداخت الکترونیکی قبوض آب و فاضلاب است.

وی با اشاره به استقبال مشترکان شرکت آبفای گلستان از پرداخت غیر حضوری قبوض آب بهاء، تصریح کرد: استفاده از سامانه های خودپرداز، ارسال پیام کوتاه، تلفنبانک، اینترنت، پایانه فروش، اینترانت شیوه هایی هستند که مشترکان برای پرداخت قبوض آب بهاء از آن استفاده کرده اند. 

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان از همکاری بانکهای سراسر استان گلستان برای پرداخت غیر حضوری قبوض آب بها ء خبر داد و افزود: از این پس، مشترکان شرکت می توانند از این شیوه برای پرداخت قبوض آب بهای خود استفاده کنند.

رحمتی در پایان خواستار اطلاع‌رسانی و تشویق مردم برای پرداخت غیر حضوری قبوض شد و افزود: امید است با اطلاع ‌رسانی‌های صورت گرفته 100 درصد قبوض از سوی مشترکان به صورت غیر حضوری پرداخت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار