فرماندار پلدختر:
فرماندار پلدختر گفت:دستاوردهبری نظام و دولت تدبیر و امید در یک سال گذشته در دهه مبارک فجر برای مردم اطلاع رسانی شود .
کد خبر: ۱۶۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 24 January 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک  از لرستان، نورالدین درمنان روز در گفت و گو با خبرنگار تابناک  در پلدختر، دهه فجر را بزرگترین جشن ملی، دینی و مردمی ایران دانست وافزود: دهه فجر یادآور عظمت و شکوه ملت ایران است وبیان عملکرد ها به مردم امید و نشاط را در جامعه تقویت می کند و بستر خدمت بیشتر به مردم را فراهم می سازد .

وی گفت : برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر با شکوه تر و با کیفیت و در راستای ترغیب حضور پر شور مردم در انتخابات اجرا می شود .

وی بیان این که برنامه های دهه فجر باید موجب افزایش همدلی و همزبانی نظام اسلامی با مردم شود افزود: دهه فجر نماد وحدت ، وفاق و همدلی مردم و مسوولان است .

فرماندار پلدختر گفت: دبرنامه های دهه فجر در راستای ترغیب مردم به حضور در انتخابات باشد و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این برنامه ها نشان از وفاداری آنان به اسلام و انقلاب است .

وی تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت:برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر با توجه به شرایط کشور و منطقه باید با کیفیت بیش تر و در راستای ترغیب حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات برگزار شوند .

درمنان با بیان این که دهه مبارک فجر نشانه بارز ظلم ستیزی ملت ایران است افزود: برگزاری دیدارهای عمومی و نشست های مسوولان با مردم در این ایام موجب افزایش نشاط اجتماعی در هفته های منتهی به انتخابات می شود.

دستاوردهای دولت تدبیر و امید  در دهه فجر اطلاع رسانی شود

وی با بیان این که ، دهه مبارک فجر ماندگارترین رویداد انقلاب اسلامی است گفت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است تا اهداف و ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن برای نسل جوان و امروز بدرستی تبیین و معرفی شود فرماندار پلدختر تکریم بهمن را تکریم عدالت جویی در راستای اندیشه بزرگ امام راحل (ره) دانست و اظهار داشت : بعد ار تبلور شکوه ملت ایران در بهمن ماه باید شرایط شکوه دیگری را در هفتم اسفند رقم بزنیم پس باید نگاهمان را بر پایه حضور تمامی فکرها و اندیشه ها در فضای سیاسی حاکم باشد .

خبرنگار:احسان مهرابی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار