مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام از برگزاری 150 ویژه برنامه دهه فجر از سوی کمیته همیاری و تشکل های مردمی این ستاد در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 24 January 2016

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام از برگزاری 150 ویژه برنامه دهه فجر از سوی کمیته همیاری و تشکل های مردمی این ستاد در استان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛ ضیاء رضایی روز یکشنبه در نشست برنامه ریزی کمیته اعضا همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر ایلام اظهار کرد: این برنامه ها با مشارکت اعضا کمیته در طول دهه فجر در مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد.
وی افتتاح واحدهای مسکونی نیازمندان، اجرای طرح های اشتغالزایی، راه اندازی کارگاه های فنی و حرفه ای مددجویی، برگزاری همایش های فرهنگی و دانشجویی، اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، توزیع سبدهای کالا بین نیازمندان، اهدا جهیزیه به نوعروسان نیازمند و ارایه خدمات پزشکی رایگان به مددجویان را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.
وی بیان کرد: همزمان با دهه فجر امسال عملیات احداث دو هزار و 400 سرویس بهداشتی با مشارکت بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) در مناطق روستایی استان با 34 میلیارد ریال اعتبار آغاز می شود.
وی با تاکید بر ضرورت مردمی برگزار کردن آیین های دهه فجر گفت: حضور مردم در این محافل علاوه بر اینکه دشمنان را در دست یابی به اهدافشان مایوس می کند، انقلاب اسلامی را نیز بیمه خواهد کرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام تاکید کرد: دستگاه های اجرایی باید در این دهه خدمات ارایه شده به مردم را اطلاع رسانی کنند تا مردم بیش از پیش در جریان خدمات نظام قرار بگیرند.
نشست شرکت کنندگان این نشست پیرامون برگزاری مطلوب آیین های دهه فجر به بحث و تبادل نظر پرداختند./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار