رئیس هیئت ووشو استان کرمانشاه گفت: هیئت ووشو استان کرمانشاه در بین تمامی هیئت‌های استان‌های کشور موفق به کسب مقام سوم شد.
کد خبر: ۱۶۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 21 January 2016
رئیس هیئت ووشو استان کرمانشاه گفت: هیئت ووشو استان کرمانشاه در بین تمامی هیئت‌های استان‌های کشور موفق به کسب مقام سوم شد.

سید رامین موذنی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به معیار‌هایی که وزارت ورزش و جوانان برای تمامی فدراسیون‌ها در نظر گرفته است تا در پایان هر سال فدراسیون‌های ورزشی هیئت‌های برتر استان‌های کشور را مشخص کنند، فدراسیون ووشو نیز در مراسمی هیئت‌های برتر کشور را معرفی کرد که هیئت ووشو استان کرمانشاه موفق به کسب عنوان سومین هیئت برتر کشور شد.

وی با بیان اینکه هیئت ووشو استان اصفهان و استان مازندران به ترتیب نخستین و دومین هیئت‌های برتر کشور معرفی شدند، افزود: فدراسیون ووشو معیار‌هایی برای انتخاب هیئت‌های برتر از جمله برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزش مربی‌گری، داوری،‌ تعداد قهرمان‌های استان، اعزام به مسابقات مختلف کشور و تعداد نفرات بیمه شده‌ زیر نظر هیئت در نظر دارد که کرمانشاه با توجه به این معیارها موفق به کسب مقام سومین هیئت برتر کشور شد.

رئیس هیئت ووشو استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه از فعال‌ترین استان‌های کشور در رشته ووشو به شمار می‌آید و تاکنون نتایج قابل قبولی نیز کسب کرده‌ایم و امید داریم با تلاش همگان در سال‌های آینده مقام نخست برترین هیئت ووشو کشور را کسب کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار