نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ایران با نماینده ولی فقیه در هرمزگان دیدار کرد.
کد خبر: ۱۶۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 17 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان ؛ رصد فعالیت ها و دیدار با مسئولین استانی را از مهمترین اهداف و برنامه های سفرهای استانی عنوان کرد .
 
حجت الاسلام والمسلمین معزی رابطه وسیع امامان جمعه وهلال احمر و استفاده از تجربیات آنان را زمینه ساز موفقیت خانواده هلال احمر دانست.
 
وی با اشاره به افزایش شناخت مردم از هلال احمر در سال های اخیر گفت:  هنوز تا رسیدن به شناخت لازم مردم از هلال احمر  فاصله داریم.
 
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران افزود : هرمزگان از ظرفیت معنویی بالایی برخورداست ، اما از لحاظ فیزیکی با محدودیت های مواجعه است .
 
حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی با اشاره به وجود ۳ سازمان داوطلبان، جوانان و امداد و نجات در هلال گفت: سازمان جوانان بزرگترین سرمایه و یکی از مستعدترین سازمان ها برای پرورش نیرو برای کشور است .
 
وی افزود: برای پرورش این نیروها  برای کشور باید خوراک فکری و فرهنگی یک میلیون عضو سازمان جوانان تأمین شود.
 
آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تشکر از نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بر انجام فعالیت های فرهنگی در جمعیت هلال احمر تاکید و از دولت خواستار حمایت از این نهاد شد .
 
آیت الله نعیم آبادی گفت : زلزله زمینی گاهی اتفاق خواهد افتاد ولی زلزله فرهنگی هر روز در حال رخ دادن است وباتوجه به ظرفیت بالایی که در جوانان جمعیت هلال احمر است می توان از این پتانسیل وظرفیت بخوبی بنفع فعالیت های فرهنگی استفاده کرد .

وی با اشاره به حضور فعال و تاثیر گذار هلال احمر در تمامی بخش ها افزود : این نهاد قطعا می تواند باورود به بحث فرهنگی هم کارهای تاثیر گذاری انجام دهد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار