تابناک:سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نطنز گفت: شمار مسافران نوروزی این شهرستان در چهار روز نخست تعطیلات نوروزی از مرز یکصد هزار نفر گذشت.
کد خبر: ۱۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵ 25 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان حسین یزدانمهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد مسافر نوروزی به نسبت پیش بینی ها رشد قابل توجهی داشته است.

وی گفت: این تعداد از مسافران در محل های پیش بینی شده از جمله هتل ها، مهمانپذیرها و مدارس و کمپ های نمونه گردشگری متین آباد و رایان کشه نطنز اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه روزانه قریب به 20 هزار مسافر نوروزی وارد این شهرستان می شود، افزود: اغلب مسافران از آثار و بناهای تاریخی و دیدنی شهرستان از جمله بقعه شیخ عبدالصمد نطنزی، موزه باستان شناسی شامل اشیای تاریخی سایت باستانی اریسمان با قدمت هفت هزار سال و موزه اشیای قدیمی میلاجرد، مسجد جامع با پیشینه یکهزار ساله و روستای تاریخی ابیانه و همچنین حمام نوقه، سرا موزه رهگشا و منزل تاریخی محقق الدوله و بارگاه مطهر امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد (ع) در بادرود دیدن کردند.

یزدانمهر تصریح کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان با راه اندازی سه اکیپ به صورت کانکس در مبادی ورودی محورهای نطنز - بادرود از میهمانان نوروزی و مسافران در بدو ورود استقبال می کند.

وی همچنین به چاپ 15 هزار بروشور و نقشه راهنما برای مسافران نوروزی خبر داد.

یزدانمهر افزود: 250 کلاس در قالب 60 مدرسه به منظور اسکان مهمانان نوروزی در این شهرستان آماده شده که در صورت نیاز از ظرفیت حسینه ها نیز استفاده خواهد شد.

نعطیلات نوروز سال 93 بیش از 600 هزار مهمان نوروزی به شهرستان نطنز سفر کردند.

شهرستان نطنز در 120 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار